Пенсионерите дето се тътрят със скъсаните си стари обувки и замърсяват тротоарите и за тях данък искам.
Това е положението в Бългериъ. В нормалните държави те стимулират да купиш нов автомобил, а тук те наказват ако имаш стар. И другата аномалия, която ни вкараха тъпите ни законоприемащи ***- в цяла Европа стандартите за коли са Евро 1 2 3...и т.н. а само при нас еко категория!!!?!?
До 198. Вълчо Мама ви шашава. Да се премахнат старите коли е добре една камара бараки стоят по паркинзите и изобщо не мърдат. Ама да се купуват електрички е глупост всички го разбраха. БМВ, Дженерал моторс заедно с Хонда започват налагането *** водородните коли. Те са истината и на там ще се движат нещата. . . . Това, че нямаш понятие от физика не те класифицира като съветник по мобилност! Сигурен съм, че не можеш да обясниш какво е кпд или к.п.д! А за процеса как се стига до водород не можем
Не лъжете бе, годишният данък в Испания е около 100-200, в зависимост от типа и мощността на колата, а застраховките малко по-високи ! Относно опитите за НАСИЛСТВЕНА ДИСКРИМИНАЦИЯ спрямо собствениците на стари автомобили, това е ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННО, БЕЗПРИНЦИПНО И НЕСПРАВЕДЛИВО отношение спрямо тях, така че призовавам цялото общество да изпозва правото си на легитимен граждански протест срещу своеволията и наглото превишаване на правомощията от страна на управляващите !
Има решение, в срок от 10-15 г. коли да имат само богатите, както преди е било с каретите."Краят на цивилизацията настъпва в момента в който селяните се моторизират" Уинстън Чърчил: )
Мама ви шашава. Да се премахнат старите коли е добре една камара бараки стоят по паркинзите и изобщо не мърдат. Ама да се купуват електрички е глупост всички го разбраха. БМВ, Дженерал моторс заедно с Хонда започват налагането *** водородните коли. Те са истината и на там ще се движат нещата
Тези дето бълват кълбета дим да спрат.Ако ще и на 20 години да е, ако е технически изправна е ОК.
5-10 годишни били нови, особенно ако да били такси или служебна? Има два вида автомобили - поддържани и неподдържани. Другото са празни приказки на "експерти", с които се напълни напоследък.
вие си ги избрахте ..... ще правят каквото си искат, както се планира скоро всяко жилище и кола ше е на борсата за търговия с емисии, скоро и живота и душата ще е на борсата, и всеки ще разбере, че не струва нищо за Бляк Рок, Сорос и уолстриит
Който пуши цигари да не ми разправя че нямал пари за нова кола. Въпрос на избор. Решил е да пуши. Ако оставим пушачите всъщност почти всички имат пари за нови коли, друг е въпроса че не им се дават. Иначе хленчат насам натам колко бедни били, после снимчици от Рим, Венеция, Виена, по Коледа в басейните във Велинград, лятото Турция, Гърция. Живи да ги оплачеш, пари нямали....
А кога ще се реши проблема с кражбите на катализатори, най-вече на дизеловите коли? Крадат ги, хората не ги свалят сами.
Тя държавата не може да подмени автопарка си в лицето на пожарни, линейки, полицейски астри, автобуси, тролейбуси и влакове, но видиш ли очаква гражданите да могат да се справят сами? Когато целият подвижен състав на държавата стане на по малко от 15 годишна възраст, едва тогава има право да изисква същото и от гражданите!
Защо просто не затегнат контрола, има иа нови коли със свалени ДПФ-и и каквото се сетите пушат черно и отзад не се диша, трябва такива да се проверят и спират от движение след което и да се провери пункта за ГТП от където са минали и ако се докаже нередност да се проверят и останалите автомобили минали през него по втория начин.
Още имало някакви говорещи за забрана на вноса на стари коли!!! Това го опитаха няколко държави и резултатът беше още по-голямо остаряване на автопарка. Нещата не стават със забрани, а с нормални доходи.
Със скок на данъци не става: Нови коли се карат там, където има пари