Предлагам отработените батерии да ги пращаме на слънцето, хем да не изгасне хем да поддържаме горенето...
А самолетите, танковете, корабите, космическите кораби кога ще минат на батерии.. А оръжейните ракети, снаряди кога ще минат на батерии... И кой ще сложи катализатори на вулканите...
До 29 охо бохо: производство е едно а който се запали? А като свърши живота на батерията? Никой не казва че няма пълно рециклиране а само частично на отделните клетки в батерията и лошите се изхвърлят на сметището. Всичко е не гледай да те лъжем
А защо никой не пише колко са СО2 емисиите при производството на батериите? И ,че един нов електромобил излиза от завода с СО2 емисии при производството, колкото един дизел на 200 000 км.И какво ще ги правят после батериите? Мъгла и мълчание по тези въпроси
В момента Китай и Америка замърсяват с въглероден двуокис колкото още една планета. НО! Тези две държави (а има и още много както и Индия) не плащат въглеродни емисии а само в Гейският континент. Затова и във Франция, Германия, Румъния, Гърция има протести и няма да спрат. Какъв е смисълът дори и в Европа да сме само зелени и да се телепортирваме като Индия, Китай и Америка ще ми замърсяват колкото 10 Европи от 1980? Какво се случва?
Стига глупости, по изискване на ЕС всички коли са с филтри, наречени катализатори и не замърсяват.:))
Батериите в бъдеще няма да правят ядове, понеже ще се правят с Нано Конопени Капацитивни Частици, които поставени под земята за една година изчезват, понеже са екологични. Сегашните Батерии при колите използуващи метали не стават за нищо, така както и тия дизеловите и бензиновите коли! Чакаме Бъдещето! Скоро ще се появи! Конопа ще спаси Света!
"УжасТ! Така не е демократично! Не е евроатлантическо! Не е полит-коректно! Не е екоклиматично!"
Проблема е в презастрояването и спирането на всички въздушни потоци, а не в колите. Да спрат самолетите, те замърсяват повече от колите. Батериите на електричните също ще създадат много ядове в бъдеще, но никой не говори.
Трябва да се направят специални пътни, асфалтирани подземни улици и паркове за коли и понеже има задължително правило - колите да светят задължително на светло, като караш през тунелите поне ще използуваш за виждане тази задължително светеща светлина от фаровете на колите. Използуването на подземни пътни тунели ще възвърне чистия въздух и освен това поне ще има полза при каране на тъмно от задължителни светлини при каране на колата през деня!
То градския не/столичен обществен транспорт да почнат да обновяват и след това да изискват от обикновения среден данъкоплатец тези двуличници и палячовци от народното събрание.
е то за София плана им е поредната малоумщина. Все едно да разделиш басейна на пикаещи и не пикаещи. Трябва строги ограничения и контрол на тежкотоварната техника разнасяща кал навсякъде из града от строежите. Зареждането на магазините да се осъществява сутрин преди 7, подобряване на градският транспорт и редовно почистване на улици и тротоари.
Трябват драстични мерки. Като пълна забрана за движение на всякакви превозни средства с ДВГ. И то от следващата година например.
Защо управляващите не въведат закон: На всяка лека кола, отзад на аспуха задължително шофьорите да слагат балони за събиране на газовете и като се надуе да го пускат да хвърчи и да слагат следващия. А управляващите да направят модерен завод за специални хеликоптери за събиране на тия балони и след това да ги одгазират при правене на лимонада, газирана вода, но може и специална обгазирана ракия!
Забравих дето има една част от населението която гори гуми,мебели и каквото докопа. Носи се дим и сажди на км а дори никой не смее да отиде да ги глоби. Горят кабели за са изквадят метала. За тях правила няма за нас има
Въпреки мерките: Вредните емисии от автомобилите не са намалели