41

Мая Ангелова

преди 4 месеца

Трябва да изнасяме кучета за Китай и да внасяме скоростни влакове.

40

Нейков

преди 4 месеца

По евтини и по качествени са Китайските влакове. Най добре ще бъде БДЖ да бъдат дадени пон наем на Китайски фирми за срок от 30 години. Така ще пуснат свръх скоростни влакове.

39

Вили

преди 4 месеца

Според качеството на влаковете се определя и качеството на икономиката на всяка държава.

38

Роберт

преди 4 месеца

Заради Евро помощите за ремонт на линиите, повече от десетилетие няма нищо ремонтирано. Но много политици станаха по богати от далаверите.

37

Цецо

преди 4 месеца

По добре да внасяме влакове а вагоните да се правят в България. Китайските скоростни влакове са най евтини и качествени.

36

Анонимен

преди 4 месеца

Много от мненията са били "изчистени" тотално.

35

Анонимен

преди 4 месеца

Цитат:С тази доставка от Германия БДЖ ще модернизира над 20% от подвижния си състав,използван в момента,който е на възраст над 40 години,заяви още Гвоздейков.Той не посочи на каква възраст са вагоните,но подчерта,че през 2018 г.са преминали капитален ремонт и са били поддържани спрямо изключително високите немски изисквания.Засега той се въздържа да посочи на каква цена Deutsche Bahn ще ни продаде вагоните,тъй като все още сделката не е финализирана.:))

34

Бай Брус

преди 4 месеца

На всички разбирачи да напомня, че вагонния завод в Дряново обяви фалит преди коледа. Вещо управляван от назначени бизнесмени. Никой вече не си спомня и рециклираните вагони с пари от Световната банка - една от многото кражби на прехода...

33

Анонимен

преди 4 месеца

Немците ги изкарват от употреба, а БДЖ модернизира. Браво, това е страхотно!

32

Джо Манганиело.

преди 4 месеца

Bravos, да има кво да чупим!

31

Анонимен

преди 4 месеца

70 вагона "втота ръка", малей.... Голяма модернизация бе! А що не купуваме нови? Ние да не сме второ качество, че да не можем да се возим в нови? Аааа, щото да има милиарди за украината, че да могат да си купят ракети да си трепят войниците, че да не им плащат обезщетения.

30

Анонимен

преди 4 месеца

Евреите от БГ няма да се возят на тях.

29

баба Цоцолана

преди 4 месеца

проблемът не е във вагоните, а в хората, които ще се возят на тях... в Германия и най-долната пап. лач знае да пази, тук за жалост - не

28

Анонимен

преди 4 месеца

Кой ще гушне комисионната? Пак ни лъжат!!Парите по програмата за възстановяване нали бяха за нови композиции!!

27

Анонимен

преди 4 месеца

Браво похвално но са малко ако може да са товарни вагоните и поне 200бр от Германия и да им дадем пари да извозват населението към лагерите. Вярвам в организационните възможности на немският народ. Ние несме много за няколко месеца с 200 вагона могат да ни извозят. Дано се свърши и да освободим територията от крадливи, злобни и прости *** като нас, което сме останали.

26

ДОЛУПЪПЪБЪКЭПЪДЭБЭ

преди 4 месеца

Защо втора ръка нали уж бяха за нови

25

Някой си

преди 4 месеца

Хората (ЕС) ни дават пари за чисто нов подвижен състав - локомотиви и вагони - ама кат разберат комисионната даже и китайците бягат...

24

Айде бе

преди 4 месеца

На нас са ни много дори и втора ръка от Германия ! Качете се сега в някой от сегашните вагони , за да се убедите каква мизерия е , човек го е гнус да седне ! А не мислите ли че след 6 месеца същите тези германски вагони ще са в същото състояние като сегашните ? Много по важна от покупката е подръжката , вагоните тръгват от първа гара без да са почистени от вътре и измити от вън , за вода и други неща в тоалетните да не приказваме !

23

Далай Лама

преди 4 месеца

За треторазрядните българи - само конски вагони! За други нямат достатъчно акъл !

22

запознат

преди 4 месеца

За аборигените само втора употреба! Досега внасяхме коли втора употреба от Германия, от сега нататък ще внасяме и вагони втора употреба от Германия! Така де! Някои трябва да се превърне в гробищницата на Европа и защо това да не е България! А някои се сърдеха на оня чех дето ни изобрази като турска тоалетна! Да не споменавам за оня *** от Италия дето задръсти пистанището на Бургас!