19

абв

преди 3 месеца

До Анонимен Празна ти е кратуната на теб. Теснолинейката почти никога не пътува с празни вагони. Дори понякога не стигат. Има хора, които пътуват ежедневно с нея, за да ходят на работа, защото им е по-евтино и удобно. За други това е единствения транспорт.-Ама кой да знае, като сигурно дори не знаеш къде се намира, камо ли да си я ползвал някога!

18

Анонимен

преди 3 месеца

От 30 год. все наливат пари, все спасяват БДЖ и пак същото.

17

Анонимен

преди 3 месеца

Теснолинейката ли ще оправи туризма на района? БДЖ се превърна в атракцион. Уникално рядко е да се пътува в нормална среда. А целта е НОРМАЛНИ пътнически превози в цялата страна, а не атракции. Целият ЖП транспорт е една развалина и откъм инфраструктура, вагони, локомотиви, пък за персонала им да не отваряме дума. Това соц. предприятие трябва да се приватизира, за да заработи нормално.

16

Алекс

преди 3 месеца

Във швейцарските Алпи е пълно с теснолинейни влакове,но всичките са електрифицирани.Може би и родопската трябва да премине на ток,за да е печеливша.

15

anon

преди 3 месеца

Модерно стана на нещо старо и за *** да му се вика уникално. Ние така имаме уникално БДЖ, уникални болници, училища, България е уникална с магистралата си която се строи 100 години. Абе уникати сме. Уникално глупави. Уникално мързеливи.

14

Анонимен

преди 3 месеца

Само едно влакче от Септември до Добринище харчи по 1 тон нафта, като прибавим и 300 човека персонал , който уж работи , правете си сметка какви излишни разходи за празни вагони разкарващи се нагоре надолу.

13

Анонимен

преди 3 месеца

Тоя какви глупости дрънка ве нямало кадри , за да започнеш работа в теснолинейката трябва да познаваш хора свързани с жп началниците от Пловдив и да приготвиш поне 10 хиляди лева рушвет, няма нито едно свободно място даже и за общ работник, защото на всички "работници" по тая теснолинейка им се събира максимум 1 час работа на ден. Това е мечтаната работа за повечето местни помаци , защото нищо не правят в сравнение с частния сектор и бутат яко рушвет.

12

от ЮАР

преди 3 месеца

Ако през лятото има редовни туристически влакове с ретро-вагони и парни локомотиви, предполагам, ще е пълно с желаещи и съответно ще има повече пари да достигат тия, иначе не много посещавани места. Може би е възможно да се изнамери инвестиционна схема, която да привлече пари, плюс ентусиазъм от млади хора със Старт-Ап, плюс някаква Евро-помощ (може да мине като историческо наследство и пр.). Би било вълнуващо и предполагам, билетите ще са продадени за два месеца напред за такъв ретро-влак.

11

Анонимен

преди 3 месеца

До mery Ти обиди Банско. Да не мислиш, че тамошните хотелиери са по-бедни от велинградските?

10

от ЮАР

преди 3 месеца

Може би, идеята трябва да се популяризира и да се намери инвестиционна схема, която да носи ако не печалба, то поне да покрива разходите. Хубаво би било да се издирят и възстановят парни локомотиви с реставрирани оригинални вагони.Може би е трудно, защото и в ЮАР има страхотни крайбрежни теснолинейки, с панорамно трасе покрай Океана, даже вагони и ръждясващи локомотиви още седят в Порт Елизабет, обаче не се намери инвеститор. Има ретро-влак, парен по нормална железница Кейп-Таун до Йоханесбург.

9

Анонимен

преди 3 месеца

Веднъж, преди доста години, след едно екскурзионно летуване в Пирин реших да се връщам с теснолинейката от Добринище до Пловдив. Срещу мен седна един местен дядка, извади една сланина, един чесън. И се почна - хапне, уригне, пръдне, хапне уригне, пръдне. И така 6 часа до Пазарджик.

8

mery

преди 3 месеца

Управата на СПА столицата на България да се вземе в ръце и да почисти и направи нещо за емблематичното езеро Клептуза! Срамота е при толкова туристи и съответно събран туристически данък Клептуза да е в потресаващо, окаяно състояние!

7

Анонимен

преди 3 месеца

Епа хотелиерчетата милиардерчета във Велинград могат д ударят едно рамо, не бълха, а амеба ги е ухапала.

6

Анонимен

преди 3 месеца

Защо е уникална ? Навсякъде по света има теснолинейки. Виж ако пуснете по нея уникален влак с развлечения и услуги по маршрута е друга работа, но там ни няма.

5

Анонимен

преди 3 месеца

Увеличете цената на билета, бе. Какви са тия социални функции за туристите?

4

малкаЧУРКА

преди 3 месеца

а с дебелаталинейка ко става ?

3

ЯМБОЛИЯ

преди 3 месеца

Закривай. Всяко нещо на загуба,ако изкуствено се финансира си е жив комунизъм. Всички като семейства си имат собствен бюджет и биха били глупави,ако поддържат губещи семейни неща. Това е Световната разумна практика,откакто човек е създаден.

2

Чорбаджи Юрдан

преди 3 месеца

Добре е да знаете, че пътническите превози в жп - то няма как да са на печалба, защто се води СОЦИАЛЕН ТРАНСПОРТ.

1

Майора

преди 3 месеца

Прави сте , дано се намерят пари за подръжка и кадри , за да се запази теснолинейката! Тя е част от туризма на страната!