17

Анонимен

преди 3 месеца

До Яка далавера 17 Каквото и да си делкат, контрол няма. Държавна фирма, ни закон ги лови, ни проверки, ни нищо. Държавата им е позволила да вършат такива неща.

16

Яка далавера

преди 3 месеца

Се очертава това, значи ще направят поръчката с някой разбойник отвън, ще купят мотриси на старо ще ги пишат нови и ще си делнат по няколко десетки милиона.

15

Анонимен

преди 3 месеца

До Тийн 2 В това БДЖ никога няма да се возиш модерно като в ЕС.

14

Анонимен

преди 3 месеца

БДЖ трябва да се приватизира. Недопустимо е да има монопол в ЕС. Трябва да има конкуренция. Сега няма никакъв контрол над ЖП превоза на пътници. Хората пътуват в много лоши условия- никаква хигиена, студ, технически неизправности, лошо отношение. Министерство на транспорта не упражняват никакъв контрол. БДЖ не се интересува от мнението на пътниците.

13

Тошко

преди 3 месеца

До долу ес Копейките наистина сте някакъв вид умственоизостанали индивиди,добрата новина е,че сте малко!

12

долу ес

преди 3 месеца

а можеше влаковете да са 100 ако не бяха скапаните безмислени страхкъри

11

toti

преди 3 месеца

по добре питайте чистачката в парламента ,тя знае кога ще ви приема,не да ни занимсвате с тия *** всеки ден!!1

10

Анонимен

преди 3 месеца

Брей, на дърти линии - нови мотриси. Или влакове в бъдеще ще пътуват само София Бургас през Пловдив? Навсякъде другаде линиите са по-стари от мен, а аз съм на 50.

9

Гиб Мелсън

преди 3 месеца

бдж има голям потенциал. Ако се развие от умни хора, може да дръпне България доста напред. Вместо да санираме блокове да бяхме ги вложили тия милиарди в нови линии и мотриси на БДЖ сега щяхме да сме на европейско ниво.

8

Анонимен

преди 3 месеца

Едно от изискванията е било прозорците да издържат обстрелване с камъни и други тежки предмети и затова са ги насочили да търсят съдействие от железниците на Индия и Пакистан.

7

Какво стана с тия

преди 3 месеца

Които си произвеждаха в Бъргария Сокол

6

Анонимен

преди 3 месеца

Един мотрисен влак 30 милки много ми се струва. Не знам колко вървят цените, но като копуваш на едро обикновенно доста голямма отстъпка трябва да ти направят.

5

Анонимен

преди 3 месеца

С БДЖ си е по-евтинко

4

Патриот

преди 3 месеца

Как китайски бе? Непременно трябва да вземем руски. Иначе не сме патриоти и ще ни спрат кранчето.

3

Анонимен

преди 3 месеца

Какво става с поръчката на китайските двуетажни влакове,който щяха да развиват скорост до 160 км/час?И от София до Бургас,щяха да вземат растоянието за 3.30 часа/време.Пак бързат,за да приберат комисоините,защото мандатът изтича.Вероятно пак Сименс,ще спечели.

2

Тийн

преди 3 месеца

Много яко! Ще се возим модерно като в Европа. Защото хората работят, а не само да си цъкат по телефоните като много други.

1

Анонимен

преди 3 месеца

Старите с купета са най-удобни.да поръчат нови с купета.