28

Еднорог

преди 4 месеца

До 24: Не е шофьор и няма книжка, самия той го обясняваше едва ли не като някава Хвалба във Фейсбук преди време, относно една пътна отсечка в района на Военна рампа. Тотално неадекватно е момчето, впрочем като повечето от Изсмучи София.

27

Анонимен

преди 4 месеца

Емигранта е прав, как е възможно срокът за построяването на една линия на метрото да е толкова колкото е ремонтът на един покрив на Парламентът - 3 години ? Ние маллоуумен народ ли сме ?

26

архитект

преди 4 месеца

За малък град като София , проектиран за не повече от 200к души , а населяван от 2 милиона е най-добро да има уреден градски транспорт . Метрото е основното. Улиците не можеш безкрайно да ги разширяваш, това не са щатите със цял континент на разположение . България е тясна , пренаселена , със неравномерно разпределение на паричните потоци и оттам и неправилно развитие.

25

Емигрант

преди 4 месеца

Коментар 22 се отнася не за 20-ти, а за 19- ти коментар ! Извинения !

24

Анонимен

преди 4 месеца

Питам се, този с изнеженото гласче от интервюто дали има шофьорска книжка и дали е активен шофьор, понеже говори много небивалици. Метрото никога няма да ме накара да сляза от колата си. Нищо не може да се сравни с удобството, което тя дава.

23

Анонимен

преди 4 месеца

Питаш за закрити линии. Така набързо без да проверявам основно. - трамвайни линии 2,9,15. Автобусни линии 313 и 306. Променени линии - много, например трамваи 3, 7 и 10, автобуси 404 и 305. Сигурно са много повече, но не ми се гледат линиите една по една. Има стари карти на София със линиите на градски транспорт - отваряш, гледаш и сравняваш. Много ясно, че ако живееш и работиш до станции на метрото, то метрото ще ти е много удобно, но ако си на 20-30 минути от метрото, а преди е имало спирки до

22

Емигрант

преди 4 месеца

До 20 - ти изглежда си с много празна кратуна като не можа да схванеш, че никой не отрича метрото, че е удобен транспорт, въпросът е, че те ОБИРАТ чрез метрото бе, въпросът е, че ще те направят по- беден и от сега защото ще строят някаква линия толкова години колкото може по-бавно за да ти вземат колкото може повече пари от личният ти джоб ! Софийски будала, или sеляндур в София, едно и също е !

21

Емигрант

преди 4 месеца

До 17 - много си прав, на всяка спирка на метрото в Мадрид което е с 12 линии под земята и три над земята има най-малко 3 спирки на автобусния транспорт, а Мадрид е с население колкото цяла България ! В България освен, че се краде изключително много от политиците, но и населението прави така, че да стимулира тези кражби, като преизбира същите крадци на всички избори или техните клонирани шайки ! Както казах сте будали,а квичите като ви измамят !

20

Анонимен

преди 4 месеца

Метро, ама с автобус беше по-бързо. Разписание на автобусите от Младост през 80-те и сега сутрин в час пик през работните дни. . Линия 76 - преди на 2 минути, сега на 12-13 минути. Линия 305 - преди на 2 минути и половина, сега на 15 минути. Линия 306 - преди на 2 минути, сега е закрита, а това беше бързия транспорт до Орлов мост (15 минути), Плиска(10 минути) и Ректората (17 минути). Сега с метрото меджу 5 и 30 минути до станцията на метрото и после още 20 минути до Ректората.

19

Анонимен

преди 4 месеца

Явно пишат хора, които не живеят в София. Метрото много развива столицата. Да не говорим, че ако имаш апартамент до метростанция цената му скача.Удобно е, спестява време. На мен ми спестява поне 30 мин. до работата. Ако го нямаше метрото щеше да ужас.Самият факт, че е пълно с хора метрото говори красноречиво.Интересно кои линии се били закрили? Я дайте ги номерата на тези линии да ги видим?Строи се бавно, но това е остатък от соца като всичко останало, кражби, некачествено строителство...

18

Защо

преди 4 месеца

Защо ми закриват автобусните линии заради метрото, когато с метрото ми трябва 2-3 пъти повече време, за да стигна там, където отивам? Пояснявам - 20 минути до метрото, до 12 минути чакане през деня на метрото, после 26 минути пътувам по някакъв заобиколен маршрут на метрото и т.н. Това без прекачаване.

17

Анонимен

преди 4 месеца

Принципно е сбъркана идеята за ползване на метрото в София. По света има успоредни на метрото линии на надземния транспорт и на 1 спирка на метрото има три спирки на надземния транспорт. В София закриват надземния транспорт и измислят накакво понятие довеждащ транспорт, който никой не използва. Какъв е смисъла да чакаш половин час довеждащия транспорт и после за 10 минути да стигнеш до метрото, когато пеша ще стигнеш по-бързо. Да не говорим, че със закрите автобусни лииии се стигаше по-бързо.

16

Факт

преди 4 месеца

Метрото е добре но не съвсем. Даже и с метрото се стига по-бавно от точка "а" до точка "б". Отделно автобусите, които останаха, не идват веднъж на 2-3 мин. както преди 1989, а са на 12-45 минути. Строи се бавно, защото се краде много и има лобистки интереси къде да мине метрото и къде да са му станциите. През 80-те стигах до Орлов мост за 18-22 минути с градския транспорт след излизането ми от входа на сградата, в която живеех. Сега трябва около един час като през 1999-2009 трябваха над 2 часа.

15

Емигрант

преди 4 месеца

Сега само да ви "светна" как ви обират и ви режисират продължаването на беднотията ви ! В Испания точно за три години построиха от нулата линия 12 на метрото която има 32 спирки минава през кварталите Леганес, Хетафе, Мостолес, Алкоркон, Фуенлабрада и времето на една обиколка е = на 1 час и 30 мин.,представете си дължината, за три години с дълбаенето и всичко останало, също за толкова време 3 г. и ще ви РЕМОНТИРАТ покрива на НС ? Вие наистина сте будали останали в България, без да се обиждате ?

14

Факт

преди 4 месеца

Още преди 1989 беше извършена по-голямата част от работата по строежа на метрото, но някои за строеж признават само копането. Копането за първите метростанции с дължина 8,1 км демократите го завършват чак на 31 октомври 2001 година (Сердика - Сливница). Темповете са поразителни - 12 години копане на 8,1 км при готова преварителната работа преди копането, която изисква много повече рвеме от копането.

13

Анонимен

преди 4 месеца

ДО 12 - И аз като гледам картата на метрото не разбирам какъв е планът. Правиш 5 станции в Центъра и свързваш всички квартали към тези 5, които помежду си са свързани. Така пътниците имат достъп до всяка точка на града с максимално 2 прекачвания в метрото и в по-големия брой от случаите с 1 прекачване! А сега буквално няма логика метрото. Някои хора ще заемат място във вагон за да се возят 15 спирки в грешната посока за да могат да отидат където искат

12

Анонимен

преди 4 месеца

С какъв център свързваш през Цариградско до Окръжна Болница? Това метро го строят по абсолютно неразбиращ смисъка на Метро начин. Погледнете метрото на Токио и вижте колко лъча вървят един под друг и на колко места се пресичат с други линии на метрото! Или Лондонското метро! Всички линии трябва да се срещат възможно най-рано с другите и да минават през центъра, за да може потока пътници да пътува най-кратко, не от Люлин до Младост автобус до Цариградско до Слатина! Бах тая връзка неразбрана!

11

баба мара

преди 4 месеца

къде са паркингите около метростанции люлин и сливница всиюко е застроено къдежителите на комплекса да оставят колите си и да вземат метрото ами тези от божурищеи околните села около хит и ;практикер има малко място направете паркинг а ненова метростанция която е излишна

10

Хаос

преди 4 месеца

Строи се без никаква мисъл. Променят се маршрути на линните на градския транспорт, за да станат неизползваеми. Закриват се най-търсените линии на градския транспорт. Хаосът е пълен. Метрото за Младост по първоначалният проект от байтошово време трябваше да минава под Цариградско шосе, което е правилния вариант, но умниците го пратиха някъде си, където пътниците са малко.

9

Анонимен

преди 4 месеца

До ФактПрез социализЪма за 30 години построиха 10 километра. Не бъди носталгичен :)