До 126, ама вярно е. Аз преди си мислех друго ядче ама след последната 2ра употреба като седнах и калкулирах всичко и си направих сметката излиза вярно че е по-добре нова, дори и по-нисък клас. Това просто само да караш без да се занимаваш с друго освен със смана на масло е безценно.
Аз съм беден и си поръчвам кола от Германия, с посредник.От тук и чистачка за колата не бих си купил.
Колата е или добре поддържана или не - карам кола на 25 години с катализатор, на газ и всичко се сменя веднага и навреме и си работи нормално, а и е евтина за поддръжка
Българина е решил, че да има кола му е някакво режоденно право. Като не можеш си го позволиш не купуваш е. То щот всеки има по 3-4 таралясника на семейство градския транспорт е в това положение.
Аз си карам голфа- 1,9 тди 2 категория на стикера ,обикалям навсякъде за 6 литра на 100 градско,4,8 извън, влизам в синя зона и съм щастлив човек
Ако си с ниски доходи, не разбирам за чий ти е автомобил. Това е лукс, а не необходимост! Написах долния коментар- имам чисто нова немска кола, живея на село. За 2 години съм минал има-няма 15к км и то по почивки. Дечицата ми ги взимат с училищно автобусче, ходим чат-пат на пазар и по почивки. Това е. Дори не ми трябва кола за ежедневието- онлайн поръчвам храна. И о да- доставят и до село. 2024та вече никой не работи от офис. Всичко дистанционно. За какво ми е кола?! За всеки случай я държа.
Имам бизнес клас немски чисто нов автомобил. Месечна вноска 900лв., 40% остатъчна стойност. Включено обслужване в цената. Масово набивате едни 15-20-30к в някакъв тотален барутник и давате по 1500 за поддръжка... С усмивка ви гледам смотльовците със старите бараки, сериозно.
Лошото е как индустрията с помоща на политиците ни кара да даваме пари за нещо което не е необходимо при тези ниски доходи в България: данъци, застарховки, пътни такси, забрани за влизане в градовете ...
Ама то не е само при колите, а и при всичко останало. Инфлацията изкуствено създадена за да се покрие безразборното печатане на пари, през пандемията и следпандемичните времена си има цена.
Моят стар 20-годишен Нисан 2,2 DCI не го давам за по малко от 50к евро. Не че го продавам де , ама ако реша.
Олио, пелети, желязо + строителни материали, коли втора употреба ... с една дума Киро и Хасан и Радев се справиха " просто блестящо"! А при "най - големия мафиот" Борисов всичко беше по - евтино! Факт!
20-30% е скокът при цените на колите втора ръка и обслужването им