Когато един полет до Италия струва по-евтино от колкото автобус все от някъде трябва да си изибият парите.На тази кошница не бих се возил, ако ще пари да ми дават. Возих се на РАйн Еър с тях, нищо не стана, но няма да рискувам пак. До 1000 километра по-добре да сме няколко с кола и да се сменяме по средата на пътя.
Турция преди 1 месец Поръча 350 ( триста и петдесет ) - чисто нови *Аирбус*......ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА
До Анонимен15 Конструктивно всички MAX са еднакви.Разликата е само в размерите.Основният проблем е в разположението на двигателите,което нарушава аеродинамиката при набор на височина.Необходимо е да се направи нов модел с по-голямо разстояние под крилото.
Така е... И по-зле ще става... Докато целия свят не полети с руски самолети, оправия няма... Най-новия е SUPERJET 100... Произведени са 2 (два) броя. Единия се е разбил... Ама ШЪ СЪ упраят... те са велики
До АлексДвете катастрофи бяха с MAX 8. Това е съвсем друг проблем и е с врата, която не съществува в MAX 8. Интересно в MAX 7 и MAX 10 какво може да се скапе.
Явно две катастрофи не бяха достатъчни,за да се разбере,че "Боинг 737 МАКС" е самолет с конструктивни недостатъци и трябва завинаги да се изведе от експлоатация.Който се качва на МАКС,си играе на руска рулетка.
От теб разбирам, че турската авиокомпания лети с американския флаг на самолетите си. Това е Днесa все пак... сложили са произволна снимка. Като дори не съм сигурен дали въпросния самолет е същият като този от снимката.
Има някаква грешка в конструкцията. Когато се отвори лявата аварийна врата едновременно би трябвало да се отвори и дясната за да получи равномерно проветряване на пътническия салон.
руски самолети няма , само европейски и американски.назад са руснаците-не само самолети, и телевизори и телефони не могат да правят!ха ха
Какъв панел кьорави ли сте, че се е отпорила вратата със се касата, ако може така да се нарече този панел.
"Търкиш еърлайнс" приземява своите "Боинг 737 Макс 9"