85

НЕРАЗБИРА6Т

преди 15 години

Преди време с мои приятел пътувахне с буса му / мерцедес /.Един ТИР от насре6тното платно ни метна камък и...предното обзорно стъкло стана на сол / двуплекс бе6е /.Отидохме при застрахователя му и...тои ни пита , знаем ли номера на тир-а ?Как да го знаем, при насре6тно движе6т се тир ? изнаете ли какво ни каза ? ДА СТЕ ГО ВИДЕЛИ !!! Приятелят ми се бръкна и...си го смени /стъклото/.ХАИДЕ ПОМИСЛЕТЕ... !!!

84

преди 15 години

кой застраховател е на загуба ?? всички български застрахователи са отчели милиони печалби за 2007 година!!! И то като имате предвид факта че са скрили преди това още едни милиони !!

83

ss2ss

преди 15 години

не плащаи те бе хора маината им на застрахователите и техните мекерета.а на ралица агаин искам да я застраховам на задна прашка и ***

82

ПОР но ГРАФ

преди 15 години

ралицо, , *** ..... що не *** месото на Монкиша, вместо да се занимаваш с неща от които нищо не разбираш

81

Driver

преди 15 години

ви *** и комисии, и застрахователи, и депутатки дето стават само за чукане, и мазни гейове като Данчо Ментата, ви мръсни още малко ви остава - къде ви е пазарната икономика бе *** такива - защо в тази държава се подкрепят само мафиоти и престъпници. Кога ви *** ще подкрепите дребния и средния бизнес *** мръсни ,,,,КОГААААААА?

80

kapitalism

преди 15 години

Да им се връща тъпкано на тия изнудвачи мизерни гадни

79

beliEvil

преди 15 години

Искам да попитам тая госпожа Агайн нещо-а на нас заплатите кога ще се увеличат,а мадам?Това някой от вас в правителството мисли ли го?На вас всичко ви е малко и евтино.И как няма да е-получавате доволно пари,имате си всичко...И понеже всичко оправихте в държавата,сал до застраховките опряхте...

78

Gaus

преди 15 години

Какво значи загуба 40 млн. Миналата година спечелиха 100 млн а тази 60 .И онова недоучено моме хоп 40 млн загуба.Вижте за кого се омъжи и ще се сетите сами.

77

преди 15 години

Tия тука брокерчета дето ми мрънкали как всички били на загуба - бацета с това се занимавам и на колкото кажете да ви приключа годината на толкова ще ви я направя. Легално!Къде я статистиката *** кучкарката?Лос Рейшо, брой полици, платени обезщетния, брой неплатени щети? За автомобилно застраховане говорим, а не за корабно.И тая Ралица Агайн по ТВ ми се прави че за първи път чува за такава идея. Ами я вижте на човека по долу линка от е-вестника? Тия авто застрахователи тука са мафия. Защо шофьор без ПТП да плаща колкото млад гамен от Владо Тричковци?Защо ГО да е по коли, а не по шофьори както е по цял свят?Тогава една застраховка имаш и се качваш на която кола искаш?Къде са ни пътищата изобщо, че да трябва да плащам застраховка?Тука ПТПто е въпрос не на невнимание, а на вероятност. Караш ли повече - няма как да не направиш в тая тъпканица.Абе много сте ми интересни брокерчетата безработни. Ден година ви храни вас.

76

дедо поп

преди 15 години

Че били скъпи там!!!ама НОМЕРА ЧЕ ЧАСТ ОТ ПТП -според мене 50 на сто са от пътища маркировка лошо осветление и липса на каквато и да е кординация на знаци и маркировка!!!личен свидетел съм на птп след като на главен път знакът завой на ляво за дадено място е на 10 метра преди завоя и човекът се опита да го вземе и нацепи другия дето чакаше!!!Значи ТИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛИ И ПРЕЗАСТРАХОВАТЕЛИ ВМЕСТО ДА ПРАВЯТ ЗАСТР.ФОНД ДА ИСКАТ ОТ ДЪРЖАВАТА НОРМАЛНИ ЕВРОПЕЙСКИ УСЛОВИЯ ЗА ТРАНСПОРТ И ПРИДВИЖВАНЕ !!!Е тогава като стане дигай цените и говори колко струвало изплащането на застрахователното събитие в ЗАПАДНА ЕВРОПА !!!МОШЕННИЦИ И ТАРИКАТИ!!!

75

LADA NIVA

преди 15 години

abe vdigaite gi tiq zastrahovki 4e mi pisna da plashtam malki sumi.4akam da vdignat i danacite vkl. pytniq i posle vi 4akam da vidite koi shte vi plashta i nakraq elate me hvanete za k..a

74

преди 15 години

Господата застрахователи как ще коментират този факт: http://e-vestnik.bg/4856То хубаво се иска цените да са като в ЕС,ама в ЕС има ли такава практика застрахователите да са свързани като дупе и *** със застрахователите?"Постепенно всички крадци на коли започнаха да работят за застрахователните компании. Това е в сила и до днес."Моля мнението да не ми се цензурира тъй като не използвам обидни фрази и мнението ми е съвсем в нормален тон!!!

73

Иван

преди 15 години

Aз съм шофьор от 20 г и нямам нарушения , откъде на къде някой с 2 години или повече с сумати и нарушения и катастрофи ще плаща колкото и аз ? бесен съм ......

72

Иван

преди 15 години

Ето една извадка от статистиката:През изминалото денонощие в София са станали 184 катастрофи, от които 9 са тежки.Да приемем, че в София стават на ден 200 леки и 10 тежки катастрофи (като средни стойности).Да приемем и че за леки катастрофи се плаща средно по 500лв, а за тежки средно по 4000лв.200 x 500 = 100 00010 x 4000 = 40 000-------------------Общо = 140 000лв/денАко вземем това за една година:365 x 140 000 = 51 100 000лвАко приемем, че колите които се движат в София са 1 000 000 при средна цена на застраховката от 140лв. какво става?1 000 000 x 140 = 140 000 000И накрая:140 000 000 - 51 100 000 = 88 900 000лв88 900 000лв печалба остават за печалба и разходи на застрагователите. Ако това не им покрива разходите вече наистина ще са на загуба.Сметките от горе са само теоретични. Нямам представа какви са истинските средни стойности.

71

gero-1

преди 15 години

vsi4ki zastrahovatelni kompanii sa opravliavani it mutrensko-politi4esko saedinenie .zatova ne se u4udvaite na barzoto narastvane na zastrahovkite

70

anonimen

преди 15 години

Споре теб на ден стават 200 леки и 10 тежки катострофи на ден.Само че в катастрофа участват две или повече коли,следователно средно 400 коли с леки и 20 с тежки катастрофи,от тук теоритичната ти сметка не е вярна

69

Анчо

преди 15 години

Долу вместо loss ratio да се чете claims ratio. Позабравил съм ги нещата :)Проблема с Гражданската отговорност ще се реши тогава, когато застрахователите въведат т.нар. сегментация на полиците. Т.е. примерно за шофьор на лек автомобил Лада от с. Гащевци, великотърновско, с шофьорска книжка от 30 години и 0 ПТ произшествия тарифата е 40 лева. За 18 годишен пикльо от София с Ауди 200+ к.с. и взел книжка вчера - тарифата е 500 лв.Досега заради ниските цени и липсата на единна база с данни между застрахователите никой не го беше еня за това и се прилагаше единна тарифа. Само Алианц по някое време продаваха нелегално полици по селата под законовите цени. :)А единна база данни няма защото големите застрахователи не искат да си дават безплатно т.нар. historical data на малките (ключова е за актюерските сметки). И така резултатът е, че днес си купуваш полица за 140 кинта, блъскаш и трепеш наред и догодина пак плащаш 140 кинта. *** история. :(

68

Данчо на 63г.

преди 15 години

Запомнете-няма фалити и загуби-ИМА САМООГРАБВАНЕ.Изпитана форма в цял свят.Държава,банка,фирма може да бъде вкарана в капан,но застрахователна компания няма фалирала-преточва се вдруга компания и отначало.Вижте кои са собствениците и ще ви стане ясно.Целта е:ЗАДЪЛЖИТЕНО ЗАСТРАХОВАНЕ и за това,което не сме и сънували.Луксозни офиси-нищожни компенсации.Те това е.

67

Иван

преди 15 години

Ето една извадка от статистиката:През изминалото денонощие в София са станали 184 катастрофи, от които 9 са тежки.Да приемем, че в София стават на ден 200 леки и 10 тежки катастрофи (като средни стойности).Да приемем и че за леки катастрофи се плаща средно по 500лв, а за тежки средно по 4000лв.200 x 500 = 100 00010 x 4000 = 40 000-------------------Общо = 140 000лв/денАко вземем това за една година:365 x 140 000 = 51 100 000лвАко приемем, че колите които се движат в София са 1 000 000 при средна цена на застраховката от 140лв. какво става?1 000 000 x 140 = 140 000 000И накрая:140 000 000 - 51 100 000 = 88 900 000лв88 900 000лв печалба остават за печалба и разходи на застрагователите. Ако това не им покрива разходите вече наистина ще са на загуба.Сметките от горе са само теоретични. Нямам представа какви са истинските средни стойности.

66

Анчо

преди 15 години

Значи тъй като съм работил фин.контрол в две наши застрахователни фирми мога да ви кажа, че сметките изобщо не са такива.Първо. горе-долу сте уцелил т.нар loss ratio - съотношението платени щети / записани премии - към 50 - 60% е за ОБИЧАЙНИТЕ ЩЕТИ, като тук обаче мнооооого зависи от презастрахователните договори на компанията.Второ: Забравил сте комисионите за агенти и брокери. А те са 20-25% при ГО-то. Освен това тъй като това е най-трудоемката застраховка за застрахователите те прехвърлят към нея най-голям дял от административните си разходи - заплати, наеми, телефони, ... Те могат да надхвърлят 15% от общите приходи.Трето. За всяка издадена полица застрахователя такси за Гаранционен фонд и има разходи за стикери, като за бившата Зелена карта - сложете ги 12 лв минимум на полица.Четвърто. Покритието на ГО от 2007 не е само за България, а и за цяла Европа. Една катастрофа със смърт в Холандия може да струва 250 000 - 500 000 евро. :)Значи погледнете реално - полица ГО издадена примерно от Булстрад има абсолютно същото покритие, като от Алианц - Германия например, само че цената е с разлика от 5-10 пъти. :)Досега застрахователите в България практикуваха така: тъй като кампанията за ГО в края на годината носи много пари в кеш се сваляха цени залуд, а после парите се инвестираха в ценни книги и други и носеха добър доход. Сега обаче заради финансовата криза прходите от инвестиции вместо на плюс са на минус и затова трябва да се вдигне цената на полиците.Вярвайте ми, съвсем честно ви говоря, нямам полза от това, но то е истина. Аз също карам автомобил и ще му плащам по-високата застраховка от догодина :(