А защо след 3г, като 2 от тях нищо не се правеше? Защото "няма как да откраднем 100 милиона с ремонт за една година".... За 122 милиона лева по-добре метро да бяха понали да строят там. Тамън отгоре щяха да разширят цар Борис III за да няма задръствания. Герберски акъл е да откраднем пък след нас и потоп!
Ще ги подменят като вземат да събират пари от всички дето се возят, намалят развития щат и спрат да крадат като за последно от поръчките за ремонт и подмяна
Побъркаха живеещите по трасето-3 Години- ИДИОТСКО ГАДНО!Княжево като че ли е в най- крайната точка на югоизток!Толкова мислят за бедния народ!
Според Смучи София и техния план южните квартали да нямаме метро това щеше да е скоростен трамвай който да го замести, та замериха ли му скоростта *** феи?
....първите шест трамвайни линии в София с дължина близо 23 км са построени точно за ДВЕ години / от ДАТАТА на решението за строителството!/ и пуснати в експлоатация на 1.01.1901. Построени са НА РЪКА, без днешната строителна техника и облекчения. В тези 6 линии е и линията на петицата. Днес се радваме, че сме успели да ремонтираме тази линия за три години. Ползвайки модерна техника и технологии.... Срам за нас!
Три години ремонт на трамвайно трасе. При това не цялото. Това си е за рекорд на Гинес. В Китай за три години построяват цял град с мерто. В Турция за това време построиха тръбен тунел с дължина 39 км. И Атомна електроцентрала. Ние сме просто уникални екскременти.
В кадър: След три години ремонт трамвай №5 потегли официално