21

М1ршите с тировете

преди 4 месеца

Не се проверяват адекватно защото работят за разни мутри всимко е корумпирано в Заддунайкята!!!!Държаната е Мутра за гражданите!Река ву пръст на невинния човек който си е отишъл нелепо заради тази и з м е т!

20

Значи

преди 4 месеца

аз му обяснявам на тоя с менталните увреждания дето се е писал ,,мислител" че това дето го е писал за някакви ограничаващи скоростта на военните автомобили ,,машинки,, са пълни глупости, а ти незнайно защо ме 3е6!

19

Зоран за дръжавата

преди 4 месеца

Масово изпреварват от дясната страна откъм аварийната линия. Наскоро един даже ми се пулеше като се чуди защо му се карам след такова изпреварване.

18

Митев

преди 4 месеца

До българина Защото преди 2022г. всичко цъфтеше и магистралите бяха като стъкло, нали?! Украйна ни е виновна?!

17

Mopcku_

преди 4 месеца

това са все плодовете на корумпираното и крадливото строителство и ремонти на банкянския мутропuTek

16

Анонимен

преди 4 месеца

Отдавна не съм минавал по Тракия, но последните няколко пъти когато минах, дясната лента не беше за шофиране в много участъци.

15

Анонимен

преди 4 месеца

Магистралите в България строени след 1989 година не издържат на тежките камиони, както и ремонтираните след 1989 година участъци. Тази магистрала, както и останалите, които се дострояваха или се строиха, трябваше задължително да са с три ленти за движение плюс аварийна четвърта лента, но в стремеже са да се бие в гърдите колко много е направил, се дадоха много пари за недоносчета. Така е и със скъсените перони на метрото в София при новопостроените станции.

14

Анонимен

преди 4 месеца

Грохнала магистрала с всевъзможни ограничения, минаване от ляво в дясно, затворени тунели, липса на маркировка, летящи кораби майки, но иначе ни цакат с всички камери.

13

Анонимен

преди 4 месеца

До Да кажем истината?Средната лента не е разбита, не лъжи. Всеки ден минавам оттам.

12

Анонимен

преди 4 месеца

Жалко за човека! Само на 48 години! Баща, брат, съпруг, син. В средата на живота си. Много жалко! Бог да е на помощ на близките му!

11

Анонимен

преди 4 месеца

А имало ли е въобще спирачен път? С колко км - в аварийна лента???

10

българина

преди 4 месеца

до номер 5, и аз това казвам от години, бг инфраструктура е гробница буквално, но пък пари за Украйна и за оръжие от сащ има... вие си ги избрахте. за каквото сте гласували, това ще получите

9

Анонимен

преди 4 месеца

Някои тирове си карат в аварийната, причината - коловози и неравности в едната лента, в лявата няма как да карат.

8

българина

преди 4 месеца

ужас, какви с тези тирове, кото мачкат наред в България не знам, и то все на прави участъци

7

Дедо

преди 4 месеца

Абе на същото място сега и сто човека да застанат на пътя ,никой няма да пострада. Просто съдба.

6

здвп

преди 4 месеца

До Да кажем истината?Намаляш скоростта и се движиш - скорост съобразена с пътните условия!!!

5

Да кажем истината?

преди 4 месеца

Аз ще ви кажа защо е станала катастрофата, ама дано има затвор за отговорните лица. Неделя пътувах точно там, средната лента е толкова разбита, че никой не кара в нея, направи ми впечатление още тогава, че 90% от камионите карат в аварийната лента, не щото са тарикати, а в средната лента просто неможе да се придвижваш. Аз влязох за малко докато ме изпреварваха, щях да изхвърча, така блъска и тресе! А сега подред, кой допуска камиони в аварийната, защо в средната лента не може да се кара?

4

мислител

преди 4 месеца

Имаше на времето казарма, и там всички камиони имаха машинки за мирновременно ограничение 50 км. Супер удобно за оцеляването на личния състав. Човек сам може да довърши мисълта...

3

жалко

преди 4 месеца

за човека ,но полицаите да вземат пример от германците когато искат да спрът някой за проверка да ескортират колата или камиона до най близкият паркинг и там да го проверяват ,а не като камикадзета да изкачат на платното само да да си допълнят мизерните заплати които им дават.

2

Анонимен

преди 4 месеца

Важното, е че виновен няма да има и продължаваме напред до следващото ПТП с убити и ранени! НАПРЕД!!!!!!!!!