Защо всички мълчат пред очевидното и това е, че на тези коли не може да се разчита, батериите ще замърсяват в пъти повече, а и къде ще се изхвърлят. Това е неуспешен опит, видно е.
В подземните паркинги също започеат да не ги пускат! Електрокарите са обречени! Едно голямо недоносче!
Има лесно решение - правят фериботите от лесно запалими материали с много бързо изгаряне, за да не се мъчат хората на ферибота.
В англия собственици на електрички пропищяват вече като им кажат новата застрахователна вноска. Много застрахователи вече отказват изобщо да застраховат такива коли. Щом цял кораб може да им се наложи да плащат. Или гаража на летището дето пропадна в Лутън. ПОсле казахa, че колата била дизел, ама хибрид. Хибрид, ама уж дизел. И познайте от раз дали дизела й се подпалил или литиевата батерия
Проблемът, е че при деформация от удар или дори натиск по корпуса на батериите (а те са на практика целия под на автомобила) може да се достигне до запалване. Лошото, е че това запалване може да стане и доста време след удара.За съжаление, решението за момента е смяна на целия комплект батерии, което е безбожно скъпо.Ако нямате гаранция или застраховка в този момент, смятайте колко собственици на автомобил биха подменили батерията!
Електромобилите с Батерии направени от Конопени нано частици, могат да изминават за едно зареждане 1500 километра и не се запалват. Запалват се литиевите батерии....
направили едно време една кола с ядрен реактор, която на практика е вечна. Само на около 150 години й се сменя ядреното гориво. Консумативите й са гумите и някои дреболии. Къде е сега тая разработка?!
Малко се преувеличава.Има известни проблеми,които ще намерят решение.Бъдещето на автомобила е електрическо.
А как така нали това са транспортните средства на бъдещето - безопасни, икономични,сигурни от какво се плашат та не ги искат на фериботите! Нали прекратяваме с "остарелите" бензинови и дизелови "трошки" ? Нали електромобилите са "светлото" бъдеще!
Да ги паркират в херметични контейнери.ако се подпали, да изпомпят морска вода в контейнера. Само не знам дали ще ги тресне ток, ако пипнат контейнера?
В щатите забраняват елктротоалетните от 2035-та а евро джендърляците искат до същата година всичко да мине на тях. Пееераска им работа.
Една електричка да се запали и айде отделила е емисии за 1000 стари коли с двг през целия им жизнен цикъл. Да не говорим, че батериите им са от тежки химикали, които остават в почвата с хиляди години и унас няма къде да се рециклират. Със субсидията доста се бяха засили, но без нея като трябва да извадиш 40-50 хил за рено, с което не може да излезеш и от града, не мисля, че ще им расте търсенето. Това са си пари на вятъра.
Не е само за фериботи, вижте какво става на паркинг като пламне електромобил. Тепърва ще имат проблеми със застраховки собствениците им, защото една катастрофа в повечето случаи води до 100 процента щета, заради потенциални проблеми с батерията, които не е задължително да са видими на момента.
Тия електромобили станАха като тия с газовите уредби. Нормално е понеже напъна а печалби не оставя време за внимателни изследвания и прецизна изработка на акумулаторните модули. Правят набърже и продават пък кой изгорял - изгорял. Къпитълизъм.
Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили