Това не е начина господа депутати!Само много солени глоби и прилагането им!Много е просто,но се иска малко съобразителност и заради вашето безхаберие е така по българските пътища
Като им забраняват да карат както трябва кога ще се научат.Примерно забранено им е да карат нощем,а в шофьорските курсове няма часове за нощно каране.В крайна сметка след 2 години палиш колата през ноща и тва дали имаш или нямаш две години повече стаж (който не е кой знае колко пълноценен с тези ограничения) не значи толкова много.
kak tyka vav Francia mogat da karat samo mladi xora vecher, a vie iskate vav BG da sprat i za6to koi 6te kara vecher dartacite li koito meri6at na pras kajete de igati zakona xaide leka vecher.
Добре, всяка 5-а катастрофа е по вина на млади шофьори.А всяка 4-та, всяка 3-та,всяка 2-ра,всяка 1-ва, по чия вина е? За 35% от жертвите при катастрофи били виновни младите шофьори, а за останалите 65% кой е виновен? Защо си мият ръцете с младите шофьори? За да оправдаят тези които финансират и корумпират властта/престъпници бизнесмени/, приближените на, или хора от властта. Ако има проблем с младите шофьори, той е че много правила вече са обезценени поради липса на място за движение, а да не говорим за спиране, паркиране и пр. ПРИМЕРИ: изчакване на предимство при престрояване, излизане на главен път ит.н. Гледаш безкрайна гъста колона.Единствения начин да минеш е някой да благоволи да те пусне.И двамата сте в нарушение, но няма друг начин. Паркирани коли в самите ъгли на кръстовищата които закриват и видимост и място за маневриране. Всичко това изправя пред трудност и старите, а камо ли младите шофьори. 2-ро: на правилника не се гледа като на средство за безопасност, а като на средство за подвластие и различното отношение към, или положение спрямо властта обуславя и поведението на пътя. 3-то: психологичната характеристика на самия човек- нетърпеливост, нервност, притеснение от бързане, агресивност, нахалство, високомерие, престъпно мислене и пр. 4-то: неразкриваемост на нарушенията/нужни са технически ср-ва/, или ако има такава нарушителите са неслучайни хора и не смеят да ги санкционират за да си нямат неприятности с инстанциите. 5-то употреба на алкохол и ДРОГА-има връзка с по-горе. И още много-много други без значение дали шофьора е стар или млад. Младите шофьори са една от множеството причини, при това много-по дребна в сравннение с много други.
Taka purvoto neshtop koeto iskam da kaja 4e tova za moshtnosta na kolata e super bezmisleno,kvo kato imash kola 1500 kubika.ne mojesh da katrash s 150-200 li ? a ? mnogo vzehte da govorite. i 2-roto neshto koeto iskam da pitam ima li nqkoi ot vsichkite razbirachi tuka koito da spazva gradskoto ogranichenie ot 50 a ? super gluposti sa tva moga da vi kaja ! vse mladite shofiori , mi shto ne zabranqt durtite shofiori da karat prez noshta we , nqkav dartak s 2 dioptera o4ila det ne moje da vidi s kolko kilometra se dviji , kamoli da pogledno kvo ima pred nego i zad nego ! leka ve4er !
добре!аз съм на 19 години.работата ми е да карам камион.но много често ми се налага да карам през нощта,какво да направят?да ми забранят да работя тази работа ли?какво мислите?
Аз НЕ ИСКАМ да бъда шофьор! Гърция: 200 евро глоба за каране без колан, 900 евро минимална глоба за каране в нетрезво състояния. Италия: 5 коли заковават на място в момента, в който си поставя крачето на пешеходната пътека. Нито една кола не превиши ограничението от 120 на магистралата!Австрия: нито една кола не ме засече, нито една не ми свирна за престоя ми там.Унгария: перфектни пътища!Чехия: колите заковават на жълто. И не! Не минава цялата колона та чак до новото зелено!
Ами освен , че няма да могат да карат между 23 и 05ч. защо да не ги задължат да са по двама в колите ? Така ако единия е с пари , а другия е *** , който също си е купил книжката, ще се спести едно идване на полиция ,пожарна и линейка , като се претрепят заедно, а не всеки в собствената си кола :)
Явно с тези предложения за ограничаване на младите шофьори някой иска да измести фокуса от истинския проблем. Най-лошото, което се случва по нашите пътища са неправилните изпреварвания. Но именно този тип нарушения най-често остават ненаказани, поради липса на схема за контрол. Пътните полицаи по правило стоят на прави участъци, където има ограничение 60 и следят само и единствено за това кой спазва ограничението и кой не. Моя опит показва, че наглите изпреварвания и засечки най-често се извършват от хора, управляващи автомобили като БМВ, Ауди, Мерцедес. В болшинството случаи тези коли се управляват от престъпници или хора с престъпни наклонности. Те са напрактика ненаказани, защото разполагат с много пари и връзки, и плащат рушвет на полицаите, ако те въобще ги спрат. И пак опираме до проблема с корупцията и организираната престъпност, който прави възможно съществуването на цяла класа от хора, които живеят над закона, чрез различни престъпления си купуват скъпи автомобили с които тероризират обикновените хора по пътищата. Според мен мерките за справяне с катастрофите трябва да са няколко: да се отнема книжката на човек, който е осъждан за не по-малко от 10 години след влизане в сила на присъдата, след повторна присъда осъдения никога да не получава право да управлява моторно превозно средство; Да се поставят камери по пътищата на местата, където най-често шофьорите се изкушават да изпреварват неправилно; Да се отнема завинаги книжката на хора, седнали зад волана след употреба на алкохол над допустимите норми; Да се създаде комисия, подобна на комисията "Кушлев", която да разследва с какви средства са купени луксозните и свръхмощните коли и при невъзможност за доказване на легални доходи автомобилите да се конфискуват;Относно младите водачи-достатъчно е само това да получават ограничен брой точки до навършване на две години от вземането на книжка. За шофьорските курсове-според мен те не трябва да са задължителни. На тях не се научава нищо. Хората трябва да имат право да се явяват на изпит и без изкарване на курс. Проблемът е в манталитета, а не в качественото обучение на водачите. Тук подкрепям човека, който в един от предишните постове написа, че шофьор се става след навъртени минимум 40000 километра.
още не съм видял жена добра шьофьорка, ама че са станали по нахални това-да. засичат те от ляво и от дясно без мигачи и т.н. днес точно два пъти ме засякоха жени, и аз бързам а те се пререждат мушкат а не се видят колко са некъдърни че едно паркиране немогат да направят, на токова паркиране му викам "овче паркиране"
Ima jeni, koito sa po-dobri shofiori i ot nqkoi myje, za tova nemoje da se spori, sys sigurnsot ima takiva koito shte me podkrepqt
za 140_stiqt Ti komentar imam 4ustvoto 4e si polzval gankite Ti na topki}te a ne na mozaka ,ako imash takav , a i drugo - Monti ot kade proizliza ot (montanq) na latinski ot koeto si pravq i to4niq izvod za tvoite razmishleniq po temata .........На хубавите пътища стават повече катастрофи и с по-тежки последици.....osobenno ako ima takiva kato teb na tqh .A sega po-dobre otidi da si slushash 4alga s tvoite samishlenici
Vie 136_q kato ste tolkova umen bih Te li Mi obqsnili kakav e tozi kamion ....kolkoto u4ilishte golqm ili Vie ste ot nqkoe rodobsko selo v koeto avtobusna spirka q imate za Mol... poklanqm se pred vrodenata Vi Prostota ,malko sa takiva kato Vas
nali znaete 4e vseki edin zakon e takyv za da se naru6ava.. TRQBVA da se spazva skorostta po pyti6tata.. TRQBVA da ne se presi4a na zeleno .. i o6te mno0go0 TRQBVA ama vse ima nqkoi koito da podmine tva TRQBVA.. i da si prai kakvoto iska.TAka 4e s zakon ili bez mladite 6ofiori 6te si karat .. 4e i napuk :) taka 4e tva e pylna prostotiq.. pylna :D
142: "и мога да се похваля , че съм строшил 3 коли до сега и 3 мотора и продължавам"Това за хвалене ли е...?! Пази боже от такива хвалбци като теб!
Балтия за младите шофьори. 26 контролни точки и никакво нощно шофиране