53

Анонимен

преди 5 месеца

Сбърканяшка работа. 90% от работещите там едвам кретат и допринасят с 5% за иконимиката, но останлите, които реално опъват каиша, биват наказвани, да сампешеходци и те ... Извратеняшка работа.

52

Анонимен

преди 5 месеца

Ами правят се подлези, надлези и подобни за пешоходците. На пешеходни пътеки легнали полицаи и светофари.

51

blunt to my lips

преди 5 месеца

Само червените фенери и тревата да не пипат.

50

Анонимен

преди 5 месеца

Има основно правило: колкото повече разрешената максимална скорост пада под безопасната за пътя, толкова повече се увеличават катастрофите, но в Амстердам май са го забравили

49

Факт

преди 5 месеца

Ясно е, че градовете няма да останат без автомобили, както е ясно и че ограничаването на автомобилите няма да направи градовете по-безопасни и по-чисти. Единствено ще направят живота ни по-труден под натиска на екоталибаните.

48

Алекс

преди 5 месеца

Това е бъдещето.Градовете ще стават все по-непривлекателни за автомобили и съответно по-чисти и безопасни.Дано тази тенденция стигне и до България.

47

Анонимен

преди 5 месеца

В Индия има прекрасно превозно средство, РИКША, да се въведе в цял ЕС, екологично е, каруците не са, тези животни са големи и оставят въглероден отпечатък. Има и рикши теглени от хора, за по екзотично. Така нито ще се ходи пеша, нито ще е необходима кола, или парко място, всичко става супер.

46

Гошо

преди 5 месеца

Друг е въпроса че реално центъра на Амстердам става само са пеша ходене ,то е такава теснотия там

45

Гошо

преди 5 месеца

До Анонимен34...а още по елементарен въпрос Къде учат тия деца,2 та са на 2 часа път от центъра с градския транспорт

44

Автоталибан

преди 5 месеца

Незабавно премахване на сини, зелени и всякакви зони. Всички тротоари да се преустроят на максимум 30 см широчина и останалото да се влее в улицата. Вписване в конституцията на правото на човек безусловно да паркира и кара навсякъде. Премахване на евростандартите. Облекчения за внос на автомобили на стойност под 2000 евро. Премахване на ГТП и гражданска отговорност, коланите и ограниченията за скорост. Колата над всичко! Бръъм, бръъм!

43

Анонимен

преди 5 месеца

Хора, на кой свят живеете?! Не може без кола в днешно време. За някои е ежедневна необходимост, за други 2-3 пъти седмично, за трети веднъж седмично и т.н., но е необходимост. Без кола могат младоците, на които им е широко около врата.

42

Екоталибан

преди 5 месеца

В центъра на София да се допускат само коли само с пет души в купето и двама в багажника. А децата, на които училището не е на две крачки, да стават в два-три часа през нощта и да припкат бодро до училището си.

41

Анонимен

преди 5 месеца

Голяма грешка правят в Амстердам, но сами са си виновни. Както са тръгнали да връщат волските и конските каруци. Все пак живота е невъзможен без транспорт след като сме излязли от пещерите. Гледам, че на някои много им се ще да ни натикат в пещерите и да не излизаме от тях.

40

Анонимен

преди 5 месеца

Павеле, остави го тоя. Знаем от коя партия е. На автоталибите...

39

Павел

преди 5 месеца

Всичко може да се върши с градския транспорт или пеша - в центъра. Паркирането в синя или заелена зона е трудно не защото е скъпо, а защото няма места, а няма места заради такива като теб (да да, знам че имаш паркоместа), които си мислят, че колата е крайна необходимост. Затова центъра е превърнат в задимено автогробище, а тротоарите - в паркинг.

38

Анонимен

преди 5 месеца

Павелчо, ама как така и на кола се качваш? Нали досега твърдеше, че може всичко да се върши с обществения транспорт?! Е, трудно ще ти е с паркирането в Центъра, щом нямаш пари за синя или зелена зона. Аз нямам проблем с трите си частни места за паркиране на две различни места в Центъра, където е синя зона, но ти искаш да ми забранят да си ползвам колата.

37

Павел

преди 5 месеца

Ползвам колата за извънградско и ако трябва да се пазарува нещо обемно или за цяла седмица от някой от големите дискаунтери. През останалото време съм с градския транспорт. В центъра не стъпвам с колата, защото времето прекаранео в задръствания и търсене на място за паркиране (не в нарушение) е огромно. БезСмислено е да се спори с човек, който не вижда по-далеч от носа си и няма никакво чувство за общностна принадлежност.

36

Анонимен

преди 5 месеца

Градски транспорт ли? Няма да забравя как през 2005-2008 пътувах 2-3 часа от Младост 3 до Орлов мост с градския транспорт. Това ме принуди да се върна да живея в центъра на София. Сега се движа или пеша или с колата си. Градския транспорт ми върши работа 3-4 пъти в годината.

35

Анонимен

преди 5 месеца

Безмислено е да се дискутира с човек, който е убеден, че с градския транспорт човек може да си върши работата. За мен такова твърдения е абсурдно.

34

Павел

преди 5 месеца

В София 2 часа с градски транспорт?! Това да не е Токио. От Чепинци до Владая ли е маршрута? Малко, преувеличаваш... Аз не твърдя, че трябва да спрем колите от утре да се предприемат стъпки да има условия това реално да се случи. В момента няма изглед изобщо някога да се случи.