210

ДеКа

преди 4 месеца

До ганьоИМАХ ГО БЕШЕ 412Д И 12 ГОДИНИ НЕ МЕ ОСТАВИ НА ПЪТЯ.

209

Роко

преди 5 месеца

Някой русофил да знае кой започна индустриализация на феодална русия още при ленин.Някой да знае кой спаси на три пъти русия от кома и разпад.Едва ли това него пише в руската история която срамежливо премълчават фактите.И най голямата лъжа от болшевишката фалшифицирана история е че сами били немците през всв

208

Анонимен

преди 5 месеца

Москва е руски автомабил, но с крадена от Рено технология. Руснаците и да сглобят плагиатствани части немагат.

207

Анонимен

преди 5 месеца

Има народна поговорка : Ако тръгнеш подир бръмбара , той ще те заведе до лай.... ! Е това стана с западните автомобилостроители , като козируват на САЩ ! Вместо необятния руски пазар , сега се мъчат да продават в България , като ни налагат санкции за старите автомобили ! И понеже в природата празно няма веднага мястото им беше заето ! Може москвич да е но е автомобил , няма значение от къде са частите и кой ги сглобява ! Ами Рено като го сглобяват в Турция и в Румъния ?

206

Анонимен

преди 5 месеца

Мутрофанова щяла да раздава москвета на най-заслужилите путлepaси за Нова година!

205

Анонимен

преди 5 месеца

До FUCKEU Ние не правим нищо,освен да се на.G.ъзваме на евро.ейските безценности. ------- вие путлepасите сте ясни.

204

Анонимен

преди 5 месеца

До Истината: Истината е че са китайски и има много да захлебват преди да станат читави.Има един журналист, пуска материал изклузивно за Русия ако ти е интересно ще намериш.Руснака с пари, продължава да купува немско на завишена цена и с причина.

203

Добре

преди 5 месеца

Евтинко ,новичко ,сигурно лесно за поддръжка с евтини части- за руснака си е добре.Нас какво ни засяга.Напр. за фирмена кола да я търкаляш цял ден в града ще е добре,не търсят лукс

202

Истината

преди 5 месеца

Правят ли-правят ,купува ли се- купува се, влизат ли пари в хазната-влизат, има ли работни места - има.Нова ,евтина кола ,основно за техния пазар/те са 150млн/-всичко за тях е ОК.Нашият ****** взел акъл да дава с трошките на по 20-30 год, дето не може да ги оправи от ремонти. Новото си е ново.На нас ни остават само злобарски забележки ,без никакво производство у нас, дори ремаркета не правим

201

Анонимен

преди 5 месеца

Браво!

200

Hulk Hogan

преди 5 месеца

Цяла рубла са похарчени за завода много са са охарчили!!!

199

ганьо

преди 5 месеца

Легендарния? Какво му е легендарното че не можеш да минеш 500 км. без да се развали, загрее или?

198

Христо Христов

преди 5 месеца

до "С" класа включително.

197

Христо Христов

преди 5 месеца

До 1ъ "А мерцедеса си беше Мерцедес. Всички го искаха но нямаше шанс да го имат." - а как е било едно време в германия или как е сега? ПП. Мерцедес до "С" класа е ***.

196

Христо Христов

преди 5 месеца

До Уточнение/231 "А преди това тъкмо започнахме да правим Фиат" - верно ли?

195

Уточнение

преди 5 месеца

До Случаен минувач Да, ама не! Другарите от СССР наредиха този автомобил да не се прави тук, за да не пострада имиджът на "съветските" марки. И толкоз. А преди това тъкмо започнахме да правим Фиат и Хоп-взеха го в СССР , за да го правят те. На нас благородно дадоха да сглобяваме ...Москвич!

194

Случаен минувач

преди 5 месеца

И условието е били този опростен модел да не се изнася, да се продава само на българския пазар.

193

229

преди 5 месеца

Ее! Що минус?

192

Случаен минувач

преди 5 месеца

И ние сме можели да произвеждаме. През 1965 г. по силата на договор с Рено започва производството на Renault 8 Булгаррено. По силата на сключен договор за едно от емирствата заминава доставка на "Булгаррено". Арабите обаче с гняв и изумление откриват, че колите нямат климатик. Това ги прави напълно безполезни за зверските жеги. Вбесени, те вдигат скандал на централата на Рено във Франция. След скандала обаче от Рено прекратяват договора. Купили сме лиценз за максимално опростен вариант.

191

Анонимен

преди 5 месеца

Браво!