Данъка за който замърсява защо е най-нисък? Също така големите джипове които минават по 20-30 хиляди км. годишно си плачат и те за едни 500 лева поне данъци.
Не е проблема в цената. Проблема е, че няма пътища и новата кола ще се счупи за 5 години. Няма зарядни станции - ако нямаш къща няма къде да зареждаш електромобил. Ако зареждаш на зарядна станция електромобила излиза по-скъп от всеки друг автомобил на течно гориво. И най-накрая е това, че са по скъпи при закупуването им.
Да плстиш 120 000 лв (мкнимум) за постен автомобил с куп ограничения, при положение, че можеш да все возиш в много по-комфортен и без никакви ограничения, за десет пъти по-малко пари, е признак на сериозно умствено разстройство и вроден интелектуален дефицит. Сега, естествено, в лицето на тези самопрее-бали се индивиди, правителството ще намери горещи привърженици на всякакви репресии срещу здравомислещата част от населението, на принципа "няма само вие да страдате".
Продължаваме Промяната на данъците на най-бедните българи. Ще дадат с едната ръка пари на пенсионерите и работещите бедни,а с другата ръка ще им ги вземат като по-висок данък сгради и 500 лева данък за внос на автомобили втора употреба.
Това не е данък внос 500 лева,а се казва "Мито". Защо ще се обмитяват старите автомобили,след като Европейския съюз е разрешил "свободно предвижване на хора и стоки "в рамките на съюза? Второ този "данък" или мито дискриминира вносителите на стари автомобили с ДВГ,спрямо вносителите на електрически автомобили,които няма да се облагат с този "данък"- мито. Слаба "сглобка"- коалиция ППДБ-ДБ-Герб и много слаби министри и юристи,които ще нанесат и големи поразии на Конституцията на България. Оставка
От Англия са забранени няма как да е внос, а е транзит. Първо забранявате после искате данък. Кое ще бъде?
Какви нови технологии?! Повечето българи теглят кредити да си купуват лекарства. Отделно защо ни бутате към електромобилите? Аз не искам електромобил. Купуваш го и след 10 години е за *** защото няма батерия и вече е не си струва да я подменяш. Купуваш една истинска кола и тя е годна за употреба 20години. След което се рециклира почти изцяло. Кое е по-екологично ?
Гледах клипче, с немския министър-прецедател Трюдо. Един човек отказа, да се здрависа с него и му каза, че е заради "еко таксите", като посочи, че Трюдо и охраната му имали 13 големи джипа в моемтна, котио 90 минути вървели на празен ход. Трюдо отговори, че "хората си плащат, за замърсяването, а парите се връщали отново при обикновенните хора ...", само дето нашия човек го прекъсна и каза "Парите отиват за Украйна".И те така ... И на Запад вече не им е лесно.
На това калпаво министърче що някой не му зададе въпроса къде отива ,,екотаксата,, за всеки автомобил който се внася? Значи веднъж плащаш екотакса,после още веднъж.
Не 500лв. 2500лв го направете, че да останат и пари за укрофашагите, дето всички освен нашите предатели ги отрязаха. А да може да остане нещо и за Герб ООД.
Най-евтината електрическа кола е Дачия Спринг. С колосалните 170(реално 120)км пробег, след което на зарядното. Колата трудно вдига 90км/ч, а на задната седалка трудно ще се побере възрастен с ръст над 1.50, в багажника трудно ще поберете две торби от Лидл. И това всичкото за 30 хил.лв. Страхотна сделка. А след 5 години, когато батерията приключи...
До Гражданин Държавата отново ограбва най-бедните! ------------- за вас има обществен транспорт.
този който има 100 000 за електроавтомобил ще вземе 10к отстъпка защото 20 човека не могат да си позволят автомобил и си вземат кола за 5000, но ще плащат 5500 вече за да могат богатите да са щастливи! Това правителство е за народен съд!
КАКВО ПРАВИ СОБСТВЕНИК НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ БЛОКИРАН НА АВТОСТРАДА ПРИ НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ? В СКАНДИНАВИЯ, ЗАЩО НЕ ИМ ВЪРВИ ПАЗАРА?
Почнете да произвеждате български електрически автомобили, и то качествени, и няма въобще да има смисъл от такава такса. И отделно, познайте колко хора ще си регистрират колите в съседни държави и така даже и пътен данък няма да плащат. Румънците бяха сглупили с подобни изстъпления и Букурещ се напълни с 'русенски и силистренски' коли.
Ужилването: Идея за данък 500 лева за внос на стара кола