си мислех че нелепия звук идва при отнемане на газта при липсващи определени компоненти на колата и при достатъчно мощност, макар че и с ярис ми се е случвало, ама това май е само при бензиновите коли, а пушека е главно при дизелите без дпф, каквито са над 80% в страната. Между другото има доста субару, хонда, ауди, vw и т.н. които са римапнати и то не само в люлин. Въпроса е да можеш да ги караш и да не пречиш на другите
Точно с тия преправени турбини и тунинг в люлински гаражи или както е модерно "ремап" се получава ефекта между скоростите да се чува нелеп звук и да чади като Икарус. По традиция вътре в колата ще видите нахъсана комплексирана батка, който и идея си няма колко жалко изглежда отстрани.
"3 литров дизелов кошник" с подходящи турбини може да се направи 400 к.с. Автомата може са еаботи на толкова, най-вероятно zf 6hp19. Отвяването от електричка или малка кола на прав път може да се окаже малко по-трудно от представите на повечето хора. Поддръжката на тези коли е доста скъпичка. Като изключим 1, 2 и евентуално 3та серия, това са сравнително големи, тежки и в доста случаи мощни автомибили с които трябва да се вбимава в завоя дори да знаеш как да контрираш поднасяне.
Голям е бил с разбиранията преди 20 години. 3 литров дизелов кошник 218 коня нема сила да отлепи, след него пушек и чадел и смрад. Всяка малка турбо количка и дори електричка ще го отвее.
масовката на 20 год. 5-чка са хора с повече тен от другите .... а това са си особеностти на техния етнос
Пиян шофьор се преобърна с БМВ близо до бензиностанция