9

Възмутен

преди 9 месеца

Само богаташите с новите коли имат право на живот и лиготии!Вие бедни ми софета бачкайте и си карайте старите бракми из предградията и не припарвайте в центъро на Софето само да им се пречкате!Това е идеята на новите царе!

8

Истината

преди 9 месеца

Контрера явно е чел изследването по поръчка на столичната община кой колко замърсява в София. Няколко факта от това изследване. При движението си автомобилите вдигат във въздуха ФПЧ от неизмитите улици, които са 24 пъти повече от ФПЧ от ауспусите. Общо тези две замърсявания са 30% от общото замърсяване с ФПЧ, но това е средногодишно. През зимата този процент пада под 10%, а само през зимата имаме наднормено замърсяване с ФПЧ. Ако кола с ДВГ дава 100 единици замърсявяне, ел.кола дава 96 единици.

7

Анонимен

преди 9 месеца

Ало, Контрера, това го гласувахте вие с герболяка в предишния СОС. Ти сега ли го чуваш? Ама минава, гербавите *** кълват кълват и плюват по новия кмет....

6

.

преди 9 месеца

Работя в Пирогов и притежавам автомобил от 1996-та година.Автобуса го хващам - ако мине в 5,30 часа сутрин!Благодаря за "редовния" и "отоплен" транспорт на София,както и за вниманието което толкова и се обръща.Спешните случаи да не разчитет вече на превоз с моя личен автомобил-Няма начин да ги откарам до Пирогов!Замисляли ли сте се какви икономически щети би нанесло такова малоумно решение?Доставки до магазини,разнасяне на храни.... Загуби за бензиностанциите...

5

Анонимен

преди 9 месеца

"Хахаха Българската партия ВМРО има член който не е етнически българин и се казва Контрера !Смях" - Контрера е наполовин българин и е избрал да остане в тази държава вместо да имигрира. За да направиш нещо такова се изисква голямо въображение и в този смисъл е 2 пъти по-българин от българите с двама българи родители. А да не говорим, че е 4 пъти по-българин от двата милиона икономически имигранта.

4

Анонимен

преди 9 месеца

"Другият въпрос е защо хората използват все повече личните си автомобили." - за да има видими резултати цяла София трябва да бъде нискоемисионна зона и тпябва да се въведат зелени и сини зони във всички квартали, а не избирателно. Също трябва да се преработи кадастъра. Междублокови пространства са записани като строителни площи, а в много от тях реално няма как да се строи. Имено в тези пространства се злоупотребява най-много и паркира. Решенията са лесни, но отговорните не работят. Слаби кадри.

3

Анонимен

преди 9 месеца

Още една причина забраната да е нечестна, е че глобата е между 50 и 500 лева, което често надвишава цената на самата кола.

2

Анонимен

преди 9 месеца

Контрера значи си контра и на най-малката и закъсняла стъпка за по-малко димилници

1

Анонимен

преди 9 месеца

В Румъния дават 10к евро за екологичен автомобил, имате вече и представителство на Тесла, според вас тук кога ще дойдат?