Много е по-екологично да се поддържа добре стар автомобил, отколкото да се сменя на всеки 5-10 години с нов !
Стига вече с тая нагла и несправедлива дискриминация бе ейййй ! Не е важна възрастта на колата, а количеството газове - има много нови коли, които замърсяват повече или еднакво колкото старите ! Най-замърсяват които са без катализатори, наблегнете на това в годишните прегледи, а не на някакви лъжи и измислици !
Стимулирането на производство на нови коли съвсем не е екологично - освен ако не се произвеждат в другия край на света и при теб е чисто - и въздух и всичко ,а някъде където се произвежда - е там да правят като вятъра :))
и като има недобросъвестни ГТП-та -ами да има правят проверки бе?защо трябва да са виновни потребителите?
целта е бедните да не се пречкат на богатите и да има повече паркоместа за богатите,каква екология с нов дизел бе смешници?
До чочоИ като ти ги измерват какво? Фаровете също ги проверяват. Могат само да констатират, но нямат право да ти откажат талон. Единия не можеш да го видиш от дима след него. Другия ще ти изпържи очите. Но са"минали" ГТП. Нали? Да не говорим някои пунктове на какви коли дават талон! По живково време"жука"който карах мина КАТ за пускане в движение със спиращо само задно дясно колело. Тежкия"Краз"с крана нямаше грам спирачка и се мотаеше из цяла София! Бутна една ограда и един покрив.
Камери отчитащи газовете и всичко таралясници, независимо от годината на производство на буферни паркинги в началото на големите градове. Какво като живеел в центъра? Има градски транспорт.
Я някой да ми обясни какво правим, ако на талона от ГТП-то имаш нужната екокатегория, но Гунчото е лепнал стикер за 1-ва категория?
Щом автомобила е преминал ГТП,означава,че е изправен.Та нали там замерват вредните емисии?Това е дискриминация в свободен стил.Самоуправство.Значи,от едната страна на улицата-може,отсреща-не може.Така ли,бе?
за човека е добре позната. Винаги зад нея стоят милионни печалби. Нищо няма да се промени. Активност на еко-затоплистите-лицемери. Елемент от обещаната промяна.
Качете цената на синята зона. По 20 минути се обикаля да намериш къде да сперш за 20 минути. 5лв./час поне трябва да е за да стимулира хората да не се задържат много в центъра.
Като е толкова удобен "ГТ", защо правилникът да не важи за всички возила, независимо от годината на производството им; още повече, че кола на газова бутилка мърси хиляди пъти по-малко, ако ще да е на двадесет и четири години от някакъв мощен дизелов дзвер. Това си е чисто, чисто дискриминиране. *** ще го защитят.
една кола може да е стара но ако е добре поддържана може да е по еко от нова- особено ако новата е мощен дизел а старата на газ.Дайте да забраним и ретро автомобиите че по тази логика трябва да пушат като локомотив
я напазарувай 2 торби и се движи през половин София с ГТ и да видим дали после няма да имаш нужда от ортопед
Центърът на София предлага добре уреден ГТ, така че достъп до него на приемлиева цена има за всеки. Не разбирам воят, че е ограничен достъпът за бедни.
Нова наредба, стар хаос: Без стари коли в центъра на София от днес