13

Анонимен

преди 9 месеца

За България е по-важна високоскоростна Видин - Мездра - Пловдив - Истанбул която ще върже и Румъния и Дунава. Но защо ли пак я измества София и Сърбия. Отново предателство на бг политици в полза на Сърбия.

12

Анонимен

преди 9 месеца

До 11 и 12 Не става въпрос за лева, а евро. Кога ще се избият тия 400 млн. евро за отсечка от 40-50 км, билетите за влака не могат да са скъпи, защото никой няма да се качи за да се повози със 160 км. в час.

11

Анонимен

преди 9 месеца

До Анонимен 8. 10 000 лева на метър де пфу

10

Анонимен

преди 9 месеца

До Анонимен 8.10 милиона на километър е 1000 лева на метър като сметнеш 1 метър 2 релси 1 траверса 1 жица плюс подготовката на трасето плюс допълнителните елементи стълбове стрелки, плюс мостове и бариери и не излиза чак скъпо.

9

Анонимен

преди 9 месеца

връзката от пристанище Видин до Зайчар))))Тази новина ми се струва фейк, защото С Зайчар има жп връзка с пристанище Прахово, като разстоянието до него е колкото до Видин.

8

Анонимен

преди 9 месеца

120 кмч не е високоскорстно докога ще се опитвате да заблуждавате ? Това е едновремешния експрес.

7

Анонимен

преди 9 месеца

До 6Сърбите получиха 400 милиона помощ от ЕС и вече имат високоскоростен влак от Белград до Нови Сад////Ха,ха,ха, 400 милиона за влак със скорост 160км от Белград до Нови Сад си е голямо разхищение, защото разстоянието между тези градове е 40км. по 10 млн. на км.

6

Безпартиино сираче .

преди 9 месеца

Хайдеее , ново двадесет. Мегаломански проекти , а хазната празна.Тунела под Шипка има ли го като блясък в очите на Денков ? Па и някой и друг мост над Дунав. Например при Оряхово.

5

Анонимен

преди 9 месеца

Сърбите получиха 400 милиона помощ от ЕС и вече имат високоскоростен влак от Белград до Нови Сад (165км/ч), а пък ние имаме зачислени 2 милиарда от ЕС за железопътен транспорт и нямаме 5км ЗАВЪРШЕН ремонт и крайните срокове идват и парите ще са чао!

4

Анонимен

преди 9 месеца

"Въпреки че няма единен стандарт, който да се прилага в световен мащаб, линиите, построени да се справят със скорости над 250 km/h (155 mph) или модернизираните линии над 200 km/h."Общо взето това е обобщено какво значи високоскоростна жп линия в Уикипедия.

3

Анонимен

преди 9 месеца

Оооооооооох, са шето костенуркско БДЖ.

2

Анонимен

преди 9 месеца

С България не може да се преговаря ! Трябва да преговарят с Посолството - те са колониалния владетел на България !

1

Поредната

преди 9 месеца

Панелистанска шитня и в този ред на мисли средната скорост според Евростат в на БДЖ е 73км/ и на другия полюс Испания 274-313км/ч и Франция 252км/ч Без повече коментар