Спре ли се субсидията трабва да се увеличат цените на билетите. И тогава кой ще се вози на влак?!
И бря ,който е пътувал с влак пътнически и бърз влак ,няма разлика особенно купетата и таолетните ,едва ми има някай пътник да не е ходил до тоалетна ....
Само тука разкостват железниците от 30 години. Във Франция са държавни, в Германия са държавни, има някакви регионални концесионери, но водещи са държавните.
Бавно, бавно, бавно. Само директният подбалкански г/д става като времетраене София Бургас, за някой със здрави нерви да го клати 6 часа. Упс, току що прочетох за 30 минути закъснение от преди 2 часа, може и още да се е натрупало на "Чайка"-та...Не, докато не постигнат скорости като в Китай, няма мотивировка да се мъча с железниците, без значение държавни, или частни.
Е то се знае от миналата година булмаркет на север, пимк на юг. Първите даже си купиха и завод за 50млн. да поправят вагоните. Големите бизнесмени с честен труд и т.н.
От 2025 г. пазарът за пътнически ЖП превози в България се отваря