10

pi

преди 5 месеца

А иначе дадоха на летището на концесия с цел 600 млн. да отидат за БДЖ и кво стана .. нищо

9

ПИМК

преди 5 месеца

сигурно са на доган

8

vale_karo

преди 5 месеца

Целта е ясна. Не обслужването на населението , а прилапването на субсидиите.

7

Анонимен

преди 5 месеца

Спре ли се субсидията трабва да се увеличат цените на билетите. И тогава кой ще се вози на влак?!

6

Анонимен

преди 5 месеца

частни влакове ще кандидастват за държавни субсидии ,целта фалит на бдж , ей новото бкп дс

5

Анонимен

преди 5 месеца

И бря ,който е пътувал с влак пътнически и бърз влак ,няма разлика особенно купетата и таолетните ,едва ми има някай пътник да не е ходил до тоалетна ....

4

Анонимен

преди 5 месеца

Само тука разкостват железниците от 30 години. Във Франция са държавни, в Германия са държавни, има някакви регионални концесионери, но водещи са държавните.

3

Анонимен

преди 5 месеца

Бавно, бавно, бавно. Само директният подбалкански г/д става като времетраене София Бургас, за някой със здрави нерви да го клати 6 часа. Упс, току що прочетох за 30 минути закъснение от преди 2 часа, може и още да се е натрупало на "Чайка"-та...Не, докато не постигнат скорости като в Китай, няма мотивировка да се мъча с железниците, без значение държавни, или частни.

2

БДЖто

преди 5 месеца

Е то се знае от миналата година булмаркет на север, пимк на юг. Първите даже си купиха и завод за 50млн. да поправят вагоните. Големите бизнесмени с честен труд и т.н.

1

Анонимен

преди 5 месеца

Да нямат право да наемат само един печеливш маршрут, а да плащат за всички линии.