21

Анонимен

преди 6 месеца

На тия на лондонското летище не им ли мият стъклата ? Смятай каква надрусана *** е там да не забележат.

20

пияница мистик

преди 6 месеца

Много интересно. Чак след кацането екипажа забелязал, че липсват 2 стъкла. Ами тези пътници дето са летели на 4260 метра височина нищо ли не са усетили? Че нещо духа примерно или че става студено :)))

19

Анонимен

преди 6 месеца

Голямо обяснение за липсата на стъкла за машина, която трябва да е в изправност при много по-значителен диапазон от температури, отколкото може да получи от огряване от слънчева светлина през средата на есента в мъглива Англия, особено в Лондон. На колене пред обясняващият! Еърбъс произвежда отпадъци, а явно и поддръжката е липсвала с години.

18

Анонимен

преди 6 месеца

Тя тая осветителна апаратура много страшно бе. Горките актьори, те на снимачната площадка са като на клада. Е и това с осветителната апаратура за детската градина в източна Европа и за възрастните от западна Европа. Те ако така се разпадаха самолетите от едни прожектори то по-добре да не летят.

17

Анонимен

преди 6 месеца

А зимата какво ще става?

16

Анонимен

преди 6 месеца

Зрънчолет

15

Анонимен

преди 6 месеца

Дете ли е автор на това писание?

14

Анонимен

преди 6 месеца

Много неясен и не,кадърен репортаж

13

Фюууут!

преди 6 месеца

Приятели!Отдавна не бях чел по-смешно четиво.Действието да не се развива в тренажор?

12

тра-ла-ла!

преди 6 месеца

Нещо като сюжет от чернови на Жюл Верн.

11

bl

преди 6 месеца

"Самолета е бил използван за направата на филм и на земята е бил осветяван продължително от професионална апаратура, " благодарности за разяснението!!! Че иначе PR отделът и безхаберните журналисти такава боза са забъркали че да се чуди човек дали се подиграват с читателите и ли просто са умствено изостанали.

10

Анонимен

преди 6 месеца

Самолета е бил използван за направата на филм и на земята е бил осветяван продължително от професионална апаратура, която може би е причинила силното нагряване и отлепяне на стъклата. Еърбъс са пуснали бюлетин за разследване още на 4ти Октомври мисля. Яко нескопосана статия иначе...

9

Иван

преди 6 месеца

Типична "статия" на Н-ел-ата. Много копи пейст, много несвързано пасквилче.

8

bl

преди 6 месеца

"Нищо не се разбира, какво осветяване 4-5 часа".... забравили са включени лампичките за четене над креслата до прозорците.

7

Анонимен

преди 6 месеца

е ко от туй - некой пр5днал, отворили прозорците за малко и? Пък дет са вика все една найлон с лейкопласт или тиксо можеха да сложат.

6

Анонимен

преди 6 месеца

Ами да.Ако е било тъмо никой е немало да забележи че джамовете ги нема.А то на светло всичко се вижда.Добре че не е паднал некой мотор че тогава щеше да е напрегнато.

5

Анонимен

преди 6 месеца

Поредната несвързана писаница в стил Нелка.

4

То затова се

преди 6 месеца

затварят тия прозорци по влаковете.

3

Момо

преди 6 месеца

А321 е по стандарт със 7-членен екипаж. Максимум 9. Останалите 2-*** не знам къде са стояли. И каква е тази светлина, което деформира? С лазер ли са ги стреляли? Статията трябва да се редактира основно!

2

АНГЕЛ

преди 6 месеца

На 4000 метра няма кво лошо да се случи. Дори и на 11 000 метра единствения проблем е че пасажерите ще останат без кислород но нали затова са аварийните маски. Общо взето този дребен инцидент не трябваше да вижда бял свят .