63

Анонимен

преди 6 месеца

докато има будали кат нас,и нашите управници дори и на 3 дни работен ден 6 минат някои

62

Анонимен

преди 6 месеца

По-добре да работя 4 дена х 10 часа отколкото 5 дена х 8 часа. Особено в голям град където губиш по 2 часа на ден само за път. За жалост в България това ще се направи както винаги със закъснение.

61

Анонимен

преди 6 месеца

Стига с това "икономическо сърце". Към днешна дата то почти е спряло да бие.

60

Анонимен

преди 6 месеца

аз преди години направих 3.5 дневна работна седмица, 2х2 х 12ч. Два дена работиш два дена почиваш и като си на работа си на 12ч смяна. Модела върши някаква работа, друг е въпроса че след 6тия час на хората почва да им омръзва това което правят и пак скътават. Пробвах и 2 дена по 6 часа и един 12ч после ако си бил 12ч почиваш 3 но следващите са ти 4 дена по 6 часа. Пак не се получава. Най-добрата система е заплащане на парче - колкото си изработят ако искат 2ч да работят ако искат 24ч.

59

Анонимен

преди 6 месеца

А у нас по 6 дена шестия не. ни го плащат защото бил половин .но ако ако нне отидеш те глобяват 50 лв от което си зараотил през седмицата.

58

Morwel

преди 6 месеца

Само дето удобно пропускат в статията, че в 4 дневна работна седмица, работните часове си остават 40. Т.е. ще се работи само 4 дена но по 10 часа всеки ден.

57

ДойчуВелев

преди 6 месеца

Ми те и сега работят толкова. Петък се работи за час-два, ако изобщо някой го прави.

56

АЛОУУ

преди 6 месеца

До Много са напреднали...Ти не ги мисли германците. Гледай си разбитата ***, дето до 2-3 години няма да има един бял човек в нея. Германците са лесни.

55

Анонимен

преди 6 месеца

Работните часове намаляват само с 2!

54

Шоп

преди 6 месеца

До Хахаха: Ми що работиш като роб бе, аланкоолу, намери си нормална работа. Иначе наистина само работа затъпява повечето хора..

53

Реалист

преди 6 месеца

До Големият въпрос е: Ще работят 2 часа по-малко на седмица, заплатите вероятно ще останат същите но ще отрежат малко я от отпуските, я от нещо друго.

52

Много са напреднали

преди 6 месеца

До такава степен напредва Немската ДЕиндустриализация, че се налага да съкращават масово. Но в опит да намалят социалната цена наместо да съкратят 20% от работната сила просто намаляват работното време на всички с 20%! С идеята да е паралелно на намаляването на производството което също скоро ще стигне 20%! Ауфвидазеен Дойчланд!

51

Големият въпрос е

преди 6 месеца

Четиридневна работна седмица за досегашната заплата ИЛИ четиридневна работна седмица за 80% от досегашната заплата?

50

Хахаха

преди 6 месеца

Само пълен *** може да се отъждествява с работата си и да се радва, че отдава и без това краткият си животец за да работи като роб. Не знаете колко сте нещастни докато остареете, тогава разбирате как сте си пропиляли живота в работа и като се погледнете, сте едни никои, нищо ненаправили в живота си, никой не ви зачита за нищо и само ви гледа като бреме. Запомнете едно, на смъртния си одър никога няма да кажете, ех, да можех да работя още малко.

49

Питон

преди 6 месеца

Въвеждат я защото имат свити поръчки сиреч немската икономика отива към блатото

48

Анонимен

преди 6 месеца

Чудят се, как да запълват издващата масова безработица. Сигурно и 3 дена ще предложат, в опит изкуствено да вдигнат двойно останалите работни места.

47

Кирчо

преди 6 месеца

Само дето няма гориво за това сърце, йок газ, йок петрол, чок пара чок зор !

46

нн

преди 6 месеца

Скоро говорих к комшия работещ дълго време в Германия, на въпроса как е в Германия, отговора беше, Германия не е това което беше, нещата не вървят на добре. Спад в икономиката, криза в политиката, затвориха заводи и там криза с работната ръка, заплатите отиват за ежедневни нужди, хората го усещат, но си мълчат.

45

Робовладелец

преди 6 месеца

Аз не харесвам това

44

Анонимен

преди 6 месеца

BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.