По-добре да работя 4 дена х 10 часа отколкото 5 дена х 8 часа. Особено в голям град където губиш по 2 часа на ден само за път. За жалост в България това ще се направи както винаги със закъснение.
аз преди години направих 3.5 дневна работна седмица, 2х2 х 12ч. Два дена работиш два дена почиваш и като си на работа си на 12ч смяна. Модела върши някаква работа, друг е въпроса че след 6тия час на хората почва да им омръзва това което правят и пак скътават. Пробвах и 2 дена по 6 часа и един 12ч после ако си бил 12ч почиваш 3 но следващите са ти 4 дена по 6 часа. Пак не се получава. Най-добрата система е заплащане на парче - колкото си изработят ако искат 2ч да работят ако искат 24ч.
А у нас по 6 дена шестия не. ни го плащат защото бил половин .но ако ако нне отидеш те глобяват 50 лв от което си зараотил през седмицата.
Само дето удобно пропускат в статията, че в 4 дневна работна седмица, работните часове си остават 40. Т.е. ще се работи само 4 дена но по 10 часа всеки ден.
До Много са напреднали...Ти не ги мисли германците. Гледай си разбитата ***, дето до 2-3 години няма да има един бял човек в нея. Германците са лесни.
До Хахаха: Ми що работиш като роб бе, аланкоолу, намери си нормална работа. Иначе наистина само работа затъпява повечето хора..
До Големият въпрос е: Ще работят 2 часа по-малко на седмица, заплатите вероятно ще останат същите но ще отрежат малко я от отпуските, я от нещо друго.
До такава степен напредва Немската ДЕиндустриализация, че се налага да съкращават масово. Но в опит да намалят социалната цена наместо да съкратят 20% от работната сила просто намаляват работното време на всички с 20%! С идеята да е паралелно на намаляването на производството което също скоро ще стигне 20%! Ауфвидазеен Дойчланд!
Четиридневна работна седмица за досегашната заплата ИЛИ четиридневна работна седмица за 80% от досегашната заплата?
Само пълен *** може да се отъждествява с работата си и да се радва, че отдава и без това краткият си животец за да работи като роб. Не знаете колко сте нещастни докато остареете, тогава разбирате как сте си пропиляли живота в работа и като се погледнете, сте едни никои, нищо ненаправили в живота си, никой не ви зачита за нищо и само ви гледа като бреме. Запомнете едно, на смъртния си одър никога няма да кажете, ех, да можех да работя още малко.
Чудят се, как да запълват издващата масова безработица. Сигурно и 3 дена ще предложат, в опит изкуствено да вдигнат двойно останалите работни места.
Скоро говорих к комшия работещ дълго време в Германия, на въпроса как е в Германия, отговора беше, Германия не е това което беше, нещата не вървят на добре. Спад в икономиката, криза в политиката, затвориха заводи и там криза с работната ръка, заплатите отиват за ежедневни нужди, хората го усещат, но си мълчат.
BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.
Икономическото сърце на ЕС тества чeтиpиднeвнa paбoтнa седмица