И защо частни?С какво държавата не може да се справи?Релсите са държавни, машинистите са обучени кадри от времето на социализма !Как преди 1989 имахме всичко!ЖП транспорта беше на високо ниво!Имаше вагон- ресторанти, люлки във всяко купе за бебета!Нямаше Европа! Имаше България!Ние си плащаме на Европа да ни колонизира , до пълното обезличаване на българският народ!
Срам и позор! Ограбването продължава! Какво следва? Водата и въздуха? Въздуха...отдавна е платен! Не на частните превозвачи! Железницата е от национално значение и значение за националната сигурност!*** народ, слаба държава!
Преди 1989, държавата предлагаше сравнително прилична услуга за общия фон в страната и възможностите както на България, така и на населението и. Чайката Бургас-София вземаше разстоянието за 4 1/2 часа, най-много 5 да бяха. Първа класа беше чиста и приятна, а и втора не беше чак толкова лоша. Имаше перденца навсякъде. Отоплението работеше през зимата и не валеше сняг вътре. Климатици нямаше наистина и тоалетните бяха подобни на сегашните. БДЖ беше просто умишлено съсипано, като всичко останало.
Така е наредило посолството, печелившите линии в наши ръце, а загубите от другите ще ги покрие българският данъкоплатец и после ще го приватизираме срещу 1 лв като Кремиковци
Целта е да няма нищо държавно и от всичко да се печели яко. Цените ще станат пет пъти по високи а чистотата във влаковете същата. Няма как да бъде по чисто освен ако няма по един кондуктор във всяко купе. Няма по продажно трио от триото Винету, Киру и Делян Магнитски. И пазарен ток за бита също.
До Анонимен 53По добре 40 лв билет за нормално пътуване, отколкото 20 за мизерно с 3 часа закъснение, без отопление/охлаждане в смрад и мизерия.
Когато дълго време нещо се унищожава , следва да се появят добронамерени наши хора да оправят нещата.
Точно с таза компания няма шанс да пътувам. Там нон стоп са инциденти. Трагедията в Хитлино е точно на тези.
Държава без държавни железници и държавни пощенски услуги няма. Ние ще пробваме да сме първите. Мутрите "развиха" футбола и икономиката, сега е ред на железниците и пощите.
В България 80% са бедни и по-бедни.И викатиле Да духат супата,а...После що стана така,че ни избиха...
В Испания има два частни превозвача, пуснаха влакове по скоростните трасета, НО държавния няма нищо общо с БДЖ, като цяло пуснаха по-евтини билети за определени дни и часове - нещо което доведе до увеличаване на броя на пътниците.
Ааа има тук таме частни, пускат някой от онези с парните котли за атракция и возят един файтон качили се на атракциона. Сега това ще е същото.
ТрябВа да има и частни релси! Върнете първата класа, ама КАТО ХОРАТА! Не да ми влизат бедни оенсии и д ане ми се говори на Вие!!!
До Анонимен 60, имаш сериозни проблеми с разбиране на текст :) Това, че се продават от държавната железница не значи, че са частни! Мислете бе! Не боли! Ей сега поне знаем защо държавата ни е клоака! Ми то вие не ставате!
59: Regional trains are sometimes operated by Deutsche Bahn (DB, German Railways) or sometimes outsourced to a private operator such as Abellio, Metronom, Erixx, but still run as part of the national network, with tickets sold by DB at int.bahn.de.Ако може да четеш пише че са част от националните линия и билетите се продават от ДБ. Има разлика от тук до луната с това което си писал.
До Анонимен 54, и в Германия, и в Австрия, и във Великобритания, и във Франция, и в Испания има частни влакове :) Ама от твоето село няма как да го знаеш. Мизерувай си там и не давай наклон. Нищоставащите нямате право на глас!
Kakви rpaнgиoзни ycnexи caмo нa Пpoмeнaтa! Cлeg eлekтpoмoбилитe нa зaвoga в Лoвeч, мocтoвeтe Шyмeн-Bиgин, Ямбoл-Плeвeн, Bapнa-Пaзapgжиk, влakът-cтpeлa нa gego Ekoнтий, тaнkepитe c втечнен raз в Бyprac, eтo чe oбявявaт cтpoeж нa 7-и блok в Koзлogyй (зa nopegeн nът)... Pagвaйтe ce copocoиgи!
До СтранноВ новите влакове не трябва да има намаления за никой - намаления само в пътническите влакове. Като искаш евтино - мизерувай в тях! По-високите цени са и гарант за по-качествини и възпитани пътници!
За първи път: Частни влакове ще возят пътници у нас