До 102Ама не си ..сега просто си изпълняваш насоките от посолството и им голапаш...но важното е да ти харесва идагълташ
В СССР 2.0 върви състезание вече втора седмица - кой дилър ще продаде първи новия москвич 6. Има и награди. К сожалению, продажи нет... До този момент - нула реализирани бройки. От предишния модел продадоха общо 6, от които 4 се развалиха първия месец и имаше сервизна акция.
Каква е причината непрекъснато да ни осведомявате с какви коли пътуват руските чиновници ? Това важно ли е за нас ?
До Shark Москвича мисля е Китайски лицензен вариант на Мицубиши или от там е тръгнал. След налагане на санкциите от "Запада" основно изискване за руснаците остава 100% локализиране на производството в РФ. Няма значение какви са корените на автомобила всички защитни таксички ще паднат като локализираш автомобила в РФ - от там и изключително конкурентна цена.
Цяла Азия си кара техни коли, произведени по лиценз на японски или корейски модели. Това важи и за азиатската част на Русия. Китайците също напреднаха при автомобилите. Европа скоро може да гризне дръвцето и при износа на автомобили. Ех как ще им намалят цените тогава.
Ами време е и за оня списък с прически - разрешените за дами и разрешените за мъже - всички други неолиберали и загнили *** в сибир на лагер..
Значи ако бях рушлляк и мой царь-батюшка се казваше владо Путтков щях да се хвърля от мавзалея надолу с галавата пряма на паветата на красная плошчад в мацкве!!!
А мерседес? Вожда Путин нали направи оглед на моста Керч с личния си мерседес, проблем има ли?
Нали не искате москвич и лада, иската бмв и мерцедес! Е, сега ще каратe колела. Скоро няма да има бмв и мерцедес, ще има само Ферари, S klasse а "народните коли" ще оставят само марката Бентли да го купуват богатите, клиенти ще има. Останалото население ще кара колела и тротинетки. Москвич и лада ще карат в Русия, и не само москвич и лада, и Zeekr, BYD, AVATR, VOYA, Volvo и десетки други марки и електрички и бензинови каквито си искаш. А за колело с кош за децата ще ходите на интервю в банката за кредит, щото вече такива са към 10 хил евро.
Урсула от трибуната на Европейския парламент: "Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар".
Някой да е забелязал наш Костя в автосалон на Москвич или Уаз, да пазари модел? Защото аз преди известно време, в центъра на Варна съм го виждал с гаден Volkswagen... Що така бе Костич?
HiPhi и Zeekr официално започнаха продажбите в Германия. От тогава в немското интернет пространство блогърите задават въпроса - защо Zeekr X има по добра комплектация от BMW X5, а струва с 30% по-евтино.
Lаdа, Mocĸвич, Аuruѕ Ѕеnаt... С кои марки коли може да се возят руските чиновници?