А децата на номенклатурата ще си приберат ли от гнилия Запад!? Да си живеят в просията? Кгб-джуджетата няма да усетят, как в един момент ще настъпят мотиката с поредния указ...
През времето на развития социализъм имаше виц че собственниците на руски автомобили щели да да ги погребват прави.Понеже цял живот лежали под тях за да ги ремонтират.Явно тези времена се завръщат.Пампайците които до вчера чакаха една -две десетилетки за велосипед сега станаха първи производители на коли.Трябва няколко поколения да минат за да се научат да произвеждат качественни автомобили.А Руснаците са непоправими в издялването на каквото и да е.
До Анонимен преди 1 час, ами вземи си немкиня за жена и няма да има нужда да ходиш и до магазина за гъби. Арабски, Африканки, Турски... и се женят по 2-3 пъти, а ти плащаш, защото си живял само в квартала и си виждал само комина на теца.
България е автоморгата на запада! ето ви една от "ценностите" на урсулата! ------////------- Мужиците с голям ищах биха купували употребявани коли от Цивилизования свят, но вече са под санкции. Най-зле е Далечният Изток, където на поразия караха нов внос японски коли с десен волан. Сега няма. Апропо, какви обеми произвежда китайската индустрия и в какво сравнение са с обемите на руските фабрички? Просията просто става пазар на Китай.
По принцип умерения протекционизъм не е лошо нещо, но не разбирам защо тогава препоръчват и китайски. ------///------ Защото са вече васали на Китай.Путин имаше две възможности - васал на Цивилизования свят или васал на Китай. Избра да бъде васал на Китай и да яде бой от Запада.
Две неща не правете никога - да си вземете рускиня за жена и китайска кола! И ще имате гарантирано по-дълъг живот!
Като не са ментаци китайските, купи си китайски автомобил. След две години ще се псуваш за избора си
Дори само руски и китайски за всички, не само за държавните служители! Веднъж завинаги да се освободят от гнилите европейски и американски модели! Ние обичаме Русия!
Китайските автомобили не са ментета, даже превъзхождат западните. На практика китайската автоиндустрия е изградена от 2000 год. до сега и в момента са най-големия производител на автомобили. Технологиите в заводите им са въведени от западни специалисти, които са били привлечени с двойно и тройно по-високи заплати отколкото в световно известните западни компании. Американските автопроизводители се страхуват от китайския внос, но не могат да го спрат.
И едните и другите си имат плюсове и минуси, стига сте се оплаквали като рибарски жени, глупавите са ония които крайно подкрепят единия строй, умните знаят че истината е в средата и могат да балансират по средата.
Препоръките са излишни.Друго няма.Истинските автомобили отдавна напуснаха Блатото.Останаха руски недоразумения и китайски ментета.
Русия строго препоръчва: Само руски и китайски автомобили на държавните служители