164

ДЯДО КОЛЕДА

преди 7 месеца

NAD 1 000 000 Българи нямаме никакви доходи. Експерти срочно да проверят доходите на заКупилите нови автомобили..НАд 770 000 служители в нагло престъпни министерства и ведомства получават яки заплати и осигуровки само с милиарди ограбвнаи от народа през бюджета.. ДА СЕ ЛИКВИДИРАТ ВСИЧКИ МИНИСТЕРСТВа и ведомства. да им се спре подаването на ТОК. ТРБВАЛО ДА СЕ ВЗЕМАТ ЗАЕМИ десетки миларди за издръжка на тези НЕГОДНИЦИ..

163

Анонимен до 166

преди 7 месеца

Научи се да смяташ пък после коментирай, растеж от 5 до 10 е 100% не 50% ;). Иначе статията е бомбастична и е нормално да се коментират проценти а не абсолютни стойности. Ти ще се радваш ли ако ти вдигнат заплатата с 40%? Най-важното от този ръст е заключението че икономиката работи. Такива дето карат 20 годишен премиум и обясняват че трябват 100 000 лв за кола да помислят малко и да сметнат колко излиза поддъжката на такава кола за 5 г. и после да видят колко струва Дачия Сандеро или ШкодаФабия

162

Анонимен

преди 7 месеца

"Баси колко глупости са се изписали под тая статия. Значи нормалните хора не вадят 40-50-100 000 лева за кола а я взимат или на лизинг или под наем" - Повечето нардо смята заемите за морално падение. Голям повод на гордосет е, да дадеш една тобра с пари за кола. Но все пак - пвоечето народ, допреди 50 години имаше село и беше яздел магаренца.

161

Анонимен

преди 7 месеца

До Реалист 164 Зависи от размера на инвестицията ти и бъдещите очаквания. Аз бих инвестирал от тази, дето е с 200% ръст, ако вярвам, че ще се задържи този ръст. То и едно време "аа, не инвестирай в Теслааа, щото теее, много евтини спрямо нкуренцията" ...

160

Анонимен

преди 7 месеца

Доста пдовеждащо заглавие. Масово новите коли са или служени или е някаква кола за 100 000+ лева, което е извън въжзможностите на 95% от населението.

159

Анонимен

преди 7 месеца

Айде сега направете едно проучване и за най-новия Айфон. Там вече би трябвало да сме първи!

158

Анонимен

преди 7 месеца

Ааааааахахахахаха.....толкоз сме бедни че вече 35г. ни дерат, и още не могат да ни одерат!!!

157

Анонимен

преди 7 месеца

16 хибрида и 49 електрически автомобила. Жесток растеж батко, направо ги утепахме у целото ЕС... Толкова сигурно се ргистрират на час само у Франкфурт... Ама иначе растеж от 5 коли на 10... 50%...

156

Анонимен

преди 7 месеца

На първо място сме по смъртност и бедност в ЕС.Никак не се гордея с това.Време е за Възраждане!

155

Реалист

преди 7 месеца

От 1 на 3 - ръст 200%.От 1000000 на 1100000 - ръст 10%.Пита се къде е изгодно да се инвестира?

154

Кравар Евроатлантик

преди 7 месеца

До преди няколко години бяхме лидер в Европа по най-стари коли. Добра новина за всички.

153

ПР ра ви е зле

преди 7 месеца

Ръст в % е едно бройки е друго ,в Холандия за седмица се продават толкова коли колкото за година в България . А и коли поръчани от преди месеци идват едва сега от това е ръста, иначе сме най-бедните в Европа няма какво да лъскате имиджа на ПП то със стакмистика.

152

Анонимен

преди 7 месеца

От общо 861062 регистрирани коли в ЕС, 2976 са в България, което е 0,3456% или с други думи много сме бедни.

151

велес

преди 7 месеца

това не обяснява бедноста... обяснява крадливостта и корупцията... аха...да сме на ясно!

150

Анонимен

преди 7 месеца

Бе сме бедни.

149

Анонимен

преди 7 месеца

Баси колко глупости са се изписали под тая статия. Значи нормалните хора не вадят 40-50-100 000 лева за кола а я взимат или на лизинг или под наем (оперативен лизинг). Колата не е актив а разход. Смяташ колко пари можеш да си позволиш на месец и това е.

148

999

преди 7 месеца

До Къде сме ние. Докато разсъждавш че получаваш заплата, а не че я изработваш и 1200 лв няма да изкарваш

147

ХА-ХА-ХА-ХААААААААА

преди 7 месеца

Повечето са Фирмени коли на Лизинг.......

146

Къде сме ние

преди 7 месеца

Факт е, че 40% от работещите получават заплати под 1200 лева, т.е. едва свързват двата края. Тези хора, които карат нови коли са от останалите. Това разслоение по доходи го наричат латиноамерикански модел.

145

Анонимен

преди 7 месеца

Това е заблуждаваща статия -- купуването става не като инвестиция на свободни средства, а по принуда със задлъжняване. С такива статийки се приспива населението, с повърхностни разсъждения. Това са чужди продукти, защо България няма собствено производство на автомобили? Чуждите слуги които са назначени в управлението на страната няма да допуснат никога такова развитие, те работят само по инструкции отвън. Докато не бъдат прогонени по затворите, замогване на нацията няма да има.