В цяла Европа може да има писти,но те не са държавни.Не е работа на държавата да строи писти.Държавата трябва да направи нормативната база и такива писти да се изграждат от частни предприемачи,ако има интерес.Задължението на държавата е да отстрани състезателите и дрифтаджиите от пътя.
Тва няма да го бъде. Дрифтаджиите и гонячите си искат публиката и адреналина че правят нещо незаконно.
И писти да има, на улицата винаги ще бъде по-интересно. Решението е конфискуване на автомобила, сериозна глоба за пишлемето и при повторно нарушение - в пандела. Камери по булевардите и при превишаване на скоростта с над 50 от максимално разрешената - всеки да си получи заслуженото, веднага, а не след като убие някой след месеци и години.
Който иска писти да си ги строи! А като няма няма да се съзстезава на градските улиците. Ай ше ви...
Както се прави регистър на наркодилърите, така да направят и регистър на участниците в гонки. После да ги пратят с лопати на рамо те да построят писти. Който иска да се кефи, нека да се потруди сам, с цел да си осигури условия за кефенето. Данъкоплатците предпочитат държавата да оправи уличните платна и тротоарите. А мерките срещу безотговорните "гонкаджии" трябва да са драконовски.
Царски да се разпорежда със собствените си пари, не с държавните! И да покаже колко данъци реално е внесъл за 10 години, да се види че и за половин писта няма. На джигитите и 15 писти да им построиш - пак ще карат като талибани по улиците.
А карат смотано, поради комбинацията малко акъл с лоша подготовка. Малкото акъл е по- фаталното. Може и да си имал лош учител, но да си помислил над ситуации и участъци. Може и да си имал добър учител, но акъл не се набива.
Немците карат по друг начин. На аутобана си. Караш със около 120 зад колона коли. В лявата ти лента някой лети с 200, но преди да те изпревари намаля до 140-150, за да може да реагира, ако някой от колоната реши внезапно да изпреварва. В града има булеварди, по които може да караш по- бързо. Има и улици, по които не е разумно да караш с повече от 30. На хората им е трудно да предвиждат опасностите и карат смотано.
Щом сам си признава, че на младини е правил такива нарушения , нека и Илия Царски да бъде глобен с десетина здрави глоби... Вместо да излъже, че е бил примерен шофьор и не е нарушавал закона, тоя си изпява сам.
Няма нужда от писти, защото пистарите ще бъдат в затвора и без книжки ако се изпълни първото условие, в Германия има писти, немските коли са правени за техните аутобани и пистите които са там, не да ми хвърчите с 80 в жилищна зона!
Но ако си търсиш добро 4х4 седан или комби, което да ти доставя удоволствие от шофирането, може да си избереш само AUDI или BMW. Ако искаш кола, която да караш и да не се троши - вземи си тойота. Аз не карам тойота.
А8-цата е много стабилна кола, която да шофираш с удоволствие. Скъпа е поддръжката и се чупи. И 7-*** серия е така. И S-klasse са така. Аудито се чупи най- много, факт. Всички немски коли от последните 15 години са такива. Не съм карал 7-*** серия, но А8 quattro е много по- стабилна от 3-ка и 5-ца xDrive в завои при лоши условия. Ако искаш кола, която да те вози и да не се троши, тези три марки последните 15 години не са произвели такива.
Вярно е. Но карат с 200 по чеерен път и вземат невъзможни завои за 99.999999% от хората. Аз харесвам задно и 4х4. Най- стабилната кола, която съм карал по черен път като луд е А8-ца. Задното е по- забавно, но доста 4х4 са много стабилни автомобили.
В парламента : - Предлагам да създадем министерство на космическите полети! - Но ние нямаме космически полети! - А тогава защо имаме министерства на културата, отбраната и здравеопазването?
Държавата да спре гонките и да построи писти