До Анонимен11 Багажът не се обработва от персонал на авиокомпанията.Това е работа на наземен оператор.
Напротив. За мен водещо е да не ми изгубят багажа, което вече е ежедневие заради липсата на персонал на повечето авио-компании.Ако се направи една класация където може да се види, коя авио-компания има най-много персонал, ще е добре!
Разбира се че за повечето пътници цената е определяща. Нищо, че е само един от компонентите. Така им се иска на авиокомпаниите естествено.
Да,ама не.Цената на билета си остава водеща.Затова нискотарифната RYANAIR е най-голямата европейска авиокомпания въпреки,че често оперира от отдалечени и неудобни летища.Същото се отнася и за нискотарифната WIZZ AIR.Постоянно увеличава флота си с чисто нови самолети.
е важна в определени граници. заслужава си да платя premium-a на Turkish вместо да се разправям с лоукостър (чието закъснение започва от 1 час) или полет с прекачване и 2 часа чакане. друг път планирам още ден някъде, за да не сменям първо на Виена и после на Мюнхен, за да стигна къде искам, вместо да платя +900 евро за директен полет. или кацам на малко летище и наемам кола/пътувам с влак - което е по-удобно.
Ами не е вярно, за второ лято се прибирам от Франция до България с кола основно заради цените на билетите но също така заради цените на коли под наем в България и за това че може да вземеш повече багаж със себе си. Да, пътувам 3 дена и давам допълнително 200 евро за хотели но накрая като тегля чертата и излизам поне с 1000 евро на зелено.
Цените на самолетните билети вече не били водещи за туристите