С много думи заобикаляме истината: пилота е взел грешно решение да излети в мъгла. Пилота е взел грешно решение да не лети високо. Пилота е ударил машината в бор и е загинал.
Пишман опитен пилот се утепал, смятайте какви са неопитните.Тоя бил с 40 години стаж а е пълен орръфкяк.Това е втори смъртен случай поради катастрофа в тази фирма.
части. А пилотът, светла му памет, не е имал достатъчно летателни часове, за да усети, че машината е повредена.
"Загубата на височина е следствие на почти нулевата видимост заради гъстата мъгла."------------Тръгнал е да търси насаждения с марихуана в гъста мъгла?
Добре че работих в чужбина да си изкарам честно много пари повече отколкото русо роба изкарва за цял живот защото в Бъргария е тотал щета всичко.
Бълггарака все обвинява някой и нещо. Той никога не е виновен.И така до следващата национална катастрофа.
Защо не попита някой колко са летателните часове на българските летци днес и колко са били преди 1990г?Да учиш днес тази специалност си е самоубийство.
Опитен пилот, мир на душата му ... защо е излетял! Опитът и извършването на рисков полет са несъвместими неща. Проблемите в случая мисля, че трябва да се търсят на земята. Поради някаква причина този човек е решил да вземе този ненужен риск!
5 метра не достигнали на пилота от хеликоптера, за да оцелее