Никой не е казал, че трябва да ти е интересно в училище. Образованието е труд, усилие и постоянство. Само че в днешния разлигавен 21 век....неграмотните обърнаха ценностната система в глобален мащаб. Успехът трябва да принадлежи на трудолюбивия и образование. Не на кифли ютубърки....и разни мързелаци и gluпаци
Камо грядеши, глупави Сарказме? Как "либерализъм" написа като "кунерализма". Речници ще ми списва той!
ЛИБЕРАЛЕН РЕЧНИК: Супер (с произволно прилагателно име) - превъзходна степен; Неща - артефакти или дйности, на които дори името не знаем, но подозираме,че трябва да съществуват; Кисне - занимава се с несвойствени за кунерализма дейности (пример: "кисне в училище" - образова се, добива знания).
Децата ми са отличници, не ми е кисело гроздето. Скучно им е до немай-къде, научават, шестицата и забравят всичко, не преписват, ако това имате предвид. Нищо от литературата не им беше интересно, задължителните се четяха с такова отегчение. Непростимо е, че нашето училище отблъсква децата ни от науката по такъв безобразен начин. Само компютрите, английския и някои специализирани предмети им бяха интересни, но всичко е много сухо, без материална база. За Бога, та поне един скелет да сложат в каби
Тая какъв капацитет е в областта на образованието, че трябва да обърнем внимание на мнението й? На не много умните, като нея, може да им е скучно. Така че да си трае!
Тази фраза" това няма да ми трябва" е карков белег за човек, неразбиращ целите на училището. И за съцаление е твърде попу;ярна, просто защото повечето хора наистина не са в състояние да осъзнават, а действат по модел. Целите на училиюето са няколко: 1.Да се рзвива мозъка на човека, защото ако не се развива, остава на животинско ниво; 2 Да се отварят сетивата на човека, да види, че светът р много по-широк и дълбок, отколкото неговата среда; 3.Да се формират модели за обработка и полване на информ
Затова ли НПО-тата ги учат да си бъркат по дупките и да си определят половете - за да им е интересно?
Като и прочетох "биографията" на тая, най интересно би и било да ближе мидите на съучиничките върху чина ......
Като чета коментарите,99% имате грешна представа и очаквания от училището!Там се дава възможност да се получите някаква основа от множество неща,пък току виж нещо ви стане интересни,че станите гений в тази област!Ако Джокович не му бяха дали ракета,а го бяха оставили да си дрънка на маракиси,щото на 4 години са му били по забавни,едва ли щеше да има 24 титли от Шлема!Училището не може да ви направи всички успешни и богати!Това си е ваша задача!
А защо не се пише за моето мнение за това или онова. Коя е тази и защо е в първите новини, кой е платил за това безсмислено мнение и по-важно - кой го е качил. Защо толкова време стои и не се замества от що-годе по-смислена новина. Направо не е за вярване какво четем по тези новини и как някои хора си печелят парите.
...няма умствени възможности да прецени каква ни е образователната система, нито как се чувстват децата в училище. Има доказателства тъкмо за обратното. Но малката Гергова вероятно прави заключения само от собственото си ученическо присъствие. И понеже доста се писка на тема "активисти", да споделя, че това е поредното изкуствено бунтуване на част от обществото. След неуспешните "протестъри" и "реформатори". И на активните ще им мине времето, тъй като никой не им обръща внимание освен изкукали.
образованието в момента дескриминира момчетата! Не за друго ами момчетата и момичетата имат различен начин на научаване! При Мъжете той е по скоро с опит и практика, докато при жените той е понктуален! Даваш им едни стъпки от 1 до 10 и те изпълняват! Няма лошо в това, но в момента образованието е в момичешки стил! Дори гледат експерименти по химия и физика в youtube!!! Няма практика няма опит! няма мъжки начин за научаване на нещо!!!
Мила Роберт: Супер трудно е на дете да му е интересно в училище