34

Анонимен

преди 7 месеца

Няма значение нело, важното е да върви пропгандата с пълна сила и овчиците да вярват на психясалите шорущоидни мантри. Зелените отпадддъци си пълнят гушите за сметка най-вече на унищожаване на природата, но ни се предлага като че ли е точно обратното.

33

Руснак

преди 7 месеца

Ха ха ха ха ха ха ха ха ***.... Русия останала без китайски части,Абе льольовци от къде разбрахте тая "шокираща" новина Путин ли ви се оплака или поповете на Русия???

32

Kiro

преди 8 месеца

Само дизел или бензин

31

Аа

преди 8 месеца

Авенсиса върви здраво дизеляка и скоро няма да го сменям. Не знам на какъв *** ще попадна.

30

аФтопилот

преди 8 месеца

Защото не се карат на автосервиз, а в център за ремонт на компютри и смартфони.

29

Вон Клаузевиц

преди 8 месеца

Смятам да си карам още дълго време дизел.

28

Itso

преди 8 месеца

Te сега механиците станаха електротехници с OBD2, CAN и другите системи в колата а отсега нататък ще са и енергетици - силова електротехника. Сега свестните сервизи ще се броят на пръсти както и трябва да бъде а не секи чобанин - автомонтьор както досега.

27

до Айди У Лево

преди 8 месеца

До Айде у левоЯ ша си карам 20 годишния v8 , на газ- па нека ел.шампионите да ми се хвалят. Я моята я ремонтирам с чук, тел и мамата. Когато направят станции за зареждане през 5 километра, батериите ( специално на китайските спрат да горят) и зареждането на поне 60 % от батерията става за 5 мин. - тогава ще си купя нова ел кола ( до 40хил долара- ако все още има такива)

26

Анонимен

преди 8 месеца

Иначе, ако става въпрос за напредък, китайците вече предлагат няколко модела с новите твърдотелни батерии по 150kWh, които достигат до около 1000 километра пробег с едно зареждане, при добри пътни условия и с умерено каране. Дори цените им са осезаемо по-ниски от на настоящите най-дълго обхватни западни каруци.

25

Този Който

преди 8 месеца

До Айде у лево: Хората, които описваш в поста си по ред причини нямат финансова възможност да си закупят по-нов автомобил. Но мога да те уверя, че поне 99% от тях имат нужда от кола за да си обезпечат елементарно нужди като да си напазаруват, да отидат на работа и да си заведат децата на училище. И не, в прованса няма уреден смислен градски-м/у градски транспорт. А аз лично няма да съм спокоен ако съм седнал върху 8000 броя батерии за телефон. Като знам, че ако една даде фира и всички тръгват.

24

Анонимен

преди 8 месеца

Освен това са по-тежки и разбиват пътищата настоявам да им се вдигнат данъците и винетките.

23

Анонимен

преди 8 месеца

След като от другата година битовите потребители на ток излязат на свободния пазар, където токът е около 3 пъти по-скъп, ще видим колко ще са "умерени" разходите...

22

Айде у лево

преди 8 месеца

Хора които карат, ,нови,, коли на по 20 години моля да не коментират.По хубава от ръчката няма и далаверата е да е на газ или стар дизел до 2002 само те били истински.

21

Анонимен

преди 8 месеца

Като хвърлят битовите потребители на "свободния" пазар, ше видим как ще зареват тия зареждащи каруците у дома. Особено тук в България, където от соца не сме строили големи електроцентрали, а си ликвидирахме голяма част от ядрената енергетика.

20

Така е ..

преди 8 месеца

Стига с тия ел. коли. От тази туфа заек няма да излезе. Поредната световна глупост.Малки двуместни ел. коли за града може би , но да там.

19

САМО !!!!

преди 8 месеца

една клетка на батерията да даде ФИРА .... става ужас ... вижте в тубата клипове какво трябва за да разглоби всичко за да се докопа клетката ... какви стендове и тестери са необходими... кадърни електроннчици ... напраженията НЕ СА 12 волта ... демек за БГ всичко се прави в София И ЩЕ СТРУВА .... колко да струва ... не повече от 100 лева :) :) ( само последното е шегичка ! ) ( извод - карай кола сега !!!! )

18

Анонимен

преди 8 месеца

До 14 "Ако нещо тръгва да се пали или гърми, то това са отделните малки абтерии в отделен модул, а не цялата батерия на електромобила" - е да де? Всичките тия модули са плътно един до друг в пакет? Един от тях ако дефектира, после верижно тръгва по всички останали... А има няколко видеа какво се случва, ако в съседство има друг електромобил, примерно на зарядна станция (където е другото рисково място за самозапалване). Първия пламва, хвърчи огън като от горелка, след секунди пламва и втория...

17

Кило

преди 8 месеца

Миналата година на автоизложението , гледам ел.мотоциклет по-малък от симсонче интересна машинка питам колко струва 11к лв вика с един заряд минава 60км подмяна на батерията 4к лв .. купих си едно Дукати 620 за 2800лв и за още 1000лв го направих кат ново.Почти 1/4 от цената на тази че&@я купуваш истински мотоциклет

16

Анонимен

преди 8 месеца

Логиката е следната, при всяка катастрофа е много вероятно да има щети дори и малки по батерията при което често с цел безопасност се препоръчва замяна. Понеже това винаги, винаги е над 50% от цената на колата то тя се обявява за тоталка. Поради тази причини дори отказват да застраховат електромобили и това ще стане сериозен проблем. Иначе и аз като колега съм с бензинка 1.4 астматик с хидротрансформатор, иамм си доста скъпи играчки и хобита но с коли играчки не се занимавам.

15

Наско

преди 8 месеца

Карайте атмосферка бензин. Да не е CVT или вариатор. Ще имате една кола с добър живот. Тези *** ги зарежете.