9

Анонимен

преди 8 месеца

7-ми, защо чужденците да карат безплатно - нали си купуват винетки? Дори малко след Калотина дреме денонощно една кола на БГТол. По разни други I и II пътища, също съм засичал, така че трудно някой би минал метър. Друга тема е парите от тези такси къде потъват. Не отиват за пътща, а запушват други дупки в бюджета или нечии джобове.

8

Браво

преди 8 месеца

Въздух за тях. Офруд за нас!

7

Момо

преди 8 месеца

Това разстояние за месец ли е, за ден ли, за година ли?...

6

Анонимен

преди 8 месеца

Поредната популистка глупост на левите к0мунисти Кирчо и Кокорчо. Вместо отстъпки трябва истинска тол система с бариера, която да събира пари от всички чужденци, които кръстосват страната ни. Сега само ние плащаме сметката, докато цяла Европа кара за без пари по нашите магистрали и после се чудим защо пътищата са разбити и трябва да се правят през две години. Веднага бариери на Калотина и Църна Маца да видим колко пари ще влязат в държавата ни за година.

5

Анонимен

преди 8 месеца

Ако всички станем превозвачи и ползваме отстъпка накрая няма да има пари за поддръжка, което доказва че отстъпката е неправилна.

4

Позор /грабеж

преди 8 месеца

Това обясни ми как става.Да рушиш най много и да плащат най малко .Това са дарения ,давани на ПП/ДБ от транспортните фирми че да натъкмят закона че да работи в тяхна полза .По същия начин както закона беше натъкмен в полза на черепа че да плаща по малко данъци .Черепа не платил 700 милиона данъци ,сега превозвачите с отстъките които им правят по (70 милиона на година ) и те за 10 години и те нямат да платят 700 милиона такси .

3

Аре ве

преди 8 месеца

Бай каиш плаща пътищата

2

Анонимен

преди 8 месеца

А въздух за пътищата,защото те най-много ги съсипват?Силно лоби брей,аман вече.

1

Позор

преди 8 месеца

А въздух на народа кой ще даде ?До кога ше се подиграват с хората ?Значи ,който руши най много той ще плаща най малко .Ай сиктир и продажните тарикати.4 милиона души ще карат по разбити пътищата щото превозвачите не плащат нищо