Документално и пред медиите пътищата са по гладки и от стъкло но реално от София до Бургас може на човек да му изпопадат пломбите камъните от бъбреците и да получи дискови хернии.
Колкото и да мерят, няма да стане по-добре. А дали не се замислят, вместо да дават пари за мерене, без санкция за корекции, да вземат да изградят някой нов километър магистрала, че от 2 години нищо, само мерят, проверяват и пътищата се рушат!
Ала-бала, бала-ала. Ша мерят неравности. А дебелина на слоевете, качество на асфалт и др.? И защо още не е завършена тази Хемус?
Решението за ам Хемус е първо да ремонтират перфектно паралелния път като го разширят и обезопасят и след това да затворят Хемус докато не я ремонтират от край до край и стане годна за движение!!!!
И след като МРРБ измери неравностите няма да ремонтира пътя, а просто ще сложи знак за нерваности по платното !
Някой да обясни на държавните ***, че такива замервания с уреди се правят преди обекта да се приеме от изпълнителя, а не 20 години по късно. Още при приемането ако се замерва и се видят отклоненията не трябва да се приема обекта! И после отново преди изтичане на гаранцията! Те го приели с отклонения, изчакали да изтече гаранцията и сега ще замерват.
От тунел Витиня до Гара Яна е по-зле от селски път в Конго. Почти няма лек автомобил, който да остане устойчив по неравностите там със скорост над 90км/ч. И няма нужда от Лазари да ни го доказват. И да попитам, къде в БГ го има туй нещо Скоростен път? Щото съм го чувал, но не съм го виждал?
Ушев клепар в скрил камерата в трънаците на южната дъга в София срещу Герман. Спи и чака пенсията на младини и торбата със заплатите .
До Анонимен (8)Апаратът е купен ... 2008. Преди Бойко. Но явно "големият" строител не го е ползвал. Да върви далаверата.
Онзи ден на Хемус така удари на едно място, че ми падна телефона от стойката и се завря под седалката.
А защо въобще има такива неща за измерване, не трябва ли по ОЙРО стандарт да са.......РАВНИ?!
Ние всички виждаме Хемус в какво състояние е от София до Ябланица. Има страшни бабуни и неравности на много места и това е много далеч от безопастност на движението. Не знам защо не се ремонтира с години вече. Мантинели и котешки очи не са почиствани от години. Никъде на Балканите няма магистрали в това състояние...
Запомнете, това дето му викате магистрала в резервата на двукраките, в развитите страни е просто един главен път. Тук скорости под 90 и над 160 км са абсолютно безумие с оглед пътя, завоите, движението и характеристиките и водят до изключително опасни ситуации
...една държавна администрация с изкривени стандарти и разбирания какво е тва БДС, явно и БДС не е това, което беше преди 1980та година!
МРРБ ще измерва неравностите при магистралите и скоростните пътища