29

Качо

преди 8 месеца

Документално и пред медиите пътищата са по гладки и от стъкло но реално от София до Бургас може на човек да му изпопадат пломбите камъните от бъбреците и да получи дискови хернии.

28

www

преди 8 месеца

Колкото и да мерят, няма да стане по-добре. А дали не се замислят, вместо да дават пари за мерене, без санкция за корекции, да вземат да изградят някой нов километър магистрала, че от 2 години нищо, само мерят, проверяват и пътищата се рушат!

27

Анонимен

преди 8 месеца

Ала-бала, бала-ала. Ша мерят неравности. А дебелина на слоевете, качество на асфалт и др.? И защо още не е завършена тази Хемус?

26

Анонимен

преди 8 месеца

Решението за ам Хемус е първо да ремонтират перфектно паралелния път като го разширят и обезопасят и след това да затворят Хемус докато не я ремонтират от край до край и стане годна за движение!!!!

25

Анонимен

преди 8 месеца

В милиметри ли ще измерват, щото до сантим няма качествен път в България

24

Анонимен

преди 8 месеца

По лесно ще е д преброят участъците които са равни, ако намерят такива де :)

23

Дон Бастон

преди 8 месеца

И след като МРРБ измери неравностите няма да ремонтира пътя, а просто ще сложи знак за нерваности по платното !

22

Радослав

преди 8 месеца

Някой да обясни на държавните ***, че такива замервания с уреди се правят преди обекта да се приеме от изпълнителя, а не 20 години по късно. Още при приемането ако се замерва и се видят отклоненията не трябва да се приема обекта! И после отново преди изтичане на гаранцията! Те го приели с отклонения, изчакали да изтече гаранцията и сега ще замерват.

21

Този Който

преди 8 месеца

От тунел Витиня до Гара Яна е по-зле от селски път в Конго. Почти няма лек автомобил, който да остане устойчив по неравностите там със скорост над 90км/ч. И няма нужда от Лазари да ни го доказват. И да попитам, къде в БГ го има туй нещо Скоростен път? Щото съм го чувал, но не съм го виждал?

20

Внимание драйвъри

преди 8 месеца

Ушев клепар в скрил камерата в трънаците на южната дъга в София срещу Герман. Спи и чака пенсията на младини и торбата със заплатите .

19

ХАХАХАХА

преди 8 месеца

Да не го пускат по Тракия,че ще му изпопадат частите!

18

Върл Левскар

преди 8 месеца

Що да го ползват . Той ще се развали на 1вия километър . Всички пътища са коларски .

17

Анонимен

преди 8 месеца

До Анонимен (8)Апаратът е купен ... 2008. Преди Бойко. Но явно "големият" строител не го е ползвал. Да върви далаверата.

16

Анонимен

преди 8 месеца

Онзи ден на Хемус така удари на едно място, че ми падна телефона от стойката и се завря под седалката.

15

Анонимен

преди 8 месеца

Минете по блвд Рожен с този лазер. Да го тествате работи ли :)

14

силно замислЕна

преди 8 месеца

А защо въобще има такива неща за измерване, не трябва ли по ОЙРО стандарт да са.......РАВНИ?!

13

Анонимен

преди 8 месеца

Да му оберат паяжините първо!

12

Анонимен

преди 8 месеца

Ние всички виждаме Хемус в какво състояние е от София до Ябланица. Има страшни бабуни и неравности на много места и това е много далеч от безопастност на движението. Не знам защо не се ремонтира с години вече. Мантинели и котешки очи не са почиствани от години. Никъде на Балканите няма магистрали в това състояние...

11

Анонимен

преди 8 месеца

Запомнете, това дето му викате магистрала в резервата на двукраките, в развитите страни е просто един главен път. Тук скорости под 90 и над 160 км са абсолютно безумие с оглед пътя, завоите, движението и характеристиките и водят до изключително опасни ситуации

10

Още...

преди 8 месеца

...една държавна администрация с изкривени стандарти и разбирания какво е тва БДС, явно и БДС не е това, което беше преди 1980та година!