8

QRS

преди 8 месеца

Преди колчетата трябват да се оправи целия път, не само 15км. Трябва да има обезопасителни мрежи против падащи камъни, маркировка, мантинели и котешки очи, трябва да се направят и отбивки за бавните шофьори, да се наложат ограничения за камионите в пиковите часове и чак тогава да се мисли за колчетата.

7

Анонимен

преди 8 месеца

В кресненското дефиле, има и от време на време отбивки бавно движещи се да пропускат колоната. Еми, хубаво е да се използват, а не някой да се влачи 12км с 3-40, зад него опашка до Петрич. Разбирам че и те са трябва да стигнат, но трябва ли да изнервят всички остнали? Та и до Самоков пътя съшатата работа. Последно един се влачи с 30.. и разбира се се почнаха глупостите.

6

Анонимен

преди 8 месеца

Българина само колци и глоби го спират. Като не може да се самоконтролира

5

Анонимен

преди 8 месеца

Недейте,бе!Ще вземе да мине от там Калина и да се блъсне в някое от тях.Ако въобще се върне от Испания,де.

4

QRS

преди 8 месеца

А като паднат камъни, което се случва на няколко дни какво ще правим? Ще чакаме АПИ на пътя да дойде и да ги изчисти? Или като зейнат дълбоки по 40 см дупки да се изпотрепем? А линейките как ще минат или да карат с 40 в колоната?Тоя път е в окаяно състояние и трябва много други неща да се направят и чак тогава колчетата.

3

Анонимен

преди 8 месеца

Навсякъде където има непрекъсната линия трябва да поставят! Състезател до състезателя. На никого не му пука за живота на другите както и за собствения му!

2

Анонимен

преди 8 месеца

Супер! Отдавна теябваше!!! Не че нещо може да спре болните мозъци , ноооооо все е нещо. А ич???

1

Анонимен

преди 8 месеца

Ами така е, като половината от шофьорите карат без книжка или с купена такава, а другата половина карат дрогирани и/или пяни.