64

Анонимен

преди 8 месеца

До Анонимен 62 Недей съпоставя САЩ и Европа. Когато в Европа са карали първите коли и са измисляли правилата за движението им в САЩ са яхали само мустангите с каруци.

63

Анонимен

преди 8 месеца

До Анонимен 63 Чудиш се защото си пропуснал/а да прочетеш закона и правилника. Освен знаци има и светлинна сигнализация, пътна маркировка, временни знаци, регулировчик...

62

Анонимен

преди 8 месеца

В Амрика ЗНАЦИТЕ ЗА РЕГУЛАЦИЯ НА ДВИЖЕНИЕТО СА около 70! ... В България и Европа са 170 ... Да се чудиш и да се майш като отидеш на кръстовище какво да правиш.

61

Анонимен

преди 8 месеца

В Америка, ако си спрял на светофар, понеже имаш червена светлина, може да свиеш в дясно след като си спрял и си позволил на всички които имат предимство пред теб. Единствено не можеш това да изпълниш, ако има червена стрелка и тогава зада свиеш в дясно ще чакаш да стане зелена.

60

Анонимен

преди 8 месеца

В Америка на кръстовище със СВЕТОФАРИ, като пристигнеш с колата на кръстовището, Светлините за регулация ги виждаш винаги, понеже са пред очитети ти, понеже са поставени на пътя пред теб след като прескочиш на кръстовището. В България и в Европа като пристигнеш на кръстовището, светлините са поставени преди да прескочиш кръстовището и ако си спрял понеже е червена светлина, за да видиш кога ще се появи зелена светлина, трябва да поглеждаш през прозореца, за да я видиш кога ще се появи!

59

Анонимен

преди 8 месеца

В България и Европа, ако дойдеш на кръстовище където няма знаци в правилата пише, че тоя който е от дясно, той има първенство от пред всички останали. Ами ако дойдат едновременно на кръстовището четири коли, кой ще е тоя десния, че да тръгне пръв?

58

Анонимен

преди 8 месеца

В Америка ако караш и виждаш, че идваш на кръстовише без знаци, така намапяваш скоростта си че, ако дойде някой от другата улица на кръстовището преди теб, ти трябва да му дадеш предимство, понеже той пръв е дошъл на кръстовището, а не да се фукаш, че си със мощна кола. Ако едновременно на кръстовището дойдат, примерно четири коли, понеже никой не е пръв, всички спират и започват да си дават с ръка през прозореца път, да тръгнеш ти пръв усмихнати и радостни.....

57

Анонимен

преди 8 месеца

В Америка на автострадите максималната скорост е 70 мили на час, или 110 километра на час. По обикновенните пътища, в селища, ако няма табела която да ти показва скоростта, скоростта на движение навсякъде е 35 мили на час или 55 км на час. Но главният закон е: "В зависимост от трафика на движение и за безопасност на движението, трябва да караш с такава скорост, и на такова разтояние от тоя пред теб, че да не го удариш!" Удариш ли го, макар той изведнъж да е спрял, ти си виновен!

56

бързи и яростни

преди 8 месеца

КАТ бил виновен, лошите пътища били виновни, марсианците ... аре няма нужда. Пробвайте в работен ден да карате из София - все едно влкче на ужасите. Изпреварване от ляво, от дясно, от горе, от долу ... засичане, минаване на червено, пускат аварийки и запушват активна лента без да им дреме, каране в насрещното и какво ли още не. Манталитет български като на шимпанзета!

55

:)))))

преди 8 месеца

ами прав е човека!Може да звучи лошо, но 99% от шофьорите намаляват скоростта само и единствено когато има камера за скорост! :))))))))))) Това си е факт!

54

Анонимен

преди 8 месеца

много хора ***, на други им вземат колите за 6 месеца щото са си пили лекарството за кръвно... каруци и пеш, става невъзможно да караш кола или да ходиш безопасно(щот няма тротоари/

53

докато

преди 8 месеца

Докато милиционерите играят на апаши / партизани / и се крият зад шубраците да попълнят касичката / бездънна / а не се покажат като полицаи да предотвратяват ПТП така щве буде .Пътя лош ограничаваме скороста / на влак , кола - сега сигурно и на самолет ??- ами оправете те го бре другари

52

Анонимен

преди 8 месеца

Статистиката я прави КАТ, а КАТ винаги пише като причина несъобразена скорост, ако няма нещо друго, т.е. според КАТ винаги шофьора е виновен. В този смисъл не е ясно колко от катастрофите са заради човешка грешка, примерно 10% или 50%, но не са 90%.

51

До 46

преди 8 месеца

Явно не караш много много по магистралите! В най добрия случай там се кара със 140! Дори в дясна лента! Единсвените които карат със 100 са тировете! Другите карат с много над тази скорост! Това го виждам всеки ден! За жалост! Но това е понеже не се спазват законите! И такива кто тебе си мисляш, че тия дето карат със позволената скорост, дори максимално позволената, то те явно според тебе са градски шофьори! Еми .... има да се чудиш още много що така стават нещата! Не се обиждай ти си си такъв!

50

Анонимен

преди 8 месеца

Нали бяха фаровете, нали бяха алкохол и анркотици, нали беше неправоспособност. Сега изведнъж 90% човешки грекшки.

49

Варна

преди 8 месеца

На *** му липсват първите 7 години-това е причината ***.оти да шофират по пътищата.

48

До Vol'Jin

преди 8 месеца

Ти душичка си се наковал много лошо вече. Легни, почини малко

47

Niki13

преди 8 месеца

ние не живеем в 1970 - ""Малко са шофьорите, които си плануват пътуването. Тръгват само знаейки крайната цел на пътуването, но от къде ще минат, къде ще почиват, къде има ремонти, както къде се очакват задръствания, често не се интересуват. А това сега много лесно се проверява.", повечето далечни дестинации са на макс. 4 часа разтояние, смешно е. за всичко е виновен водача, айде стига толкова!

46

Анонимен

преди 8 месеца

В Америка максималната скорост по магистралите е 70 мили на час, това е максимална 110 километра на час и всичко си е наред. Полицията помага на шофьорите, ако нещо се е случило. Именно ако, спазваш законите по пътищата, означава, че спазваш и законите на държавата! Какви са тия нелогични закони за пътищата в България и Европа? Това не са закони, а хаос! Има ли хаос, има проблеми и парламента има работа да работи в хаоса и да прави още по-нелогични закони за движението по пътищата в хаоса!

45

Анонимен

преди 8 месеца

Катастрофите почти винаги са натрупване на три нередности. Например ако някой изпреварва през аварийната лента на магистралата няма да стане катастрофа. Ако някой е спрял да пикae в аварийната лента - няма да стане катастрофа. Но ако един е спрял да пикae в аварийната, а друг изпреварва в аварийната и си погледне телефона - става катастрофа. Първосигналните ни политици наказват стотици хиляди невинни шофьори заради издънките на няколко стотин джигита.