40

Панов, доайен от БДЖ

преди 8 месеца

Комуто не се харесва идилията в БДЖ, моля нека да ползва автобуси, автомобили и самолети, по-скъпи са и са по-цивилизовани.

39

Ст. Загора - Русе

преди 8 месеца

Преди 40 години навсякъде имаше вагони с дървени пейки (освен в експресите Слънчев Бряг и Сф - Варна), хората спокойно хапваха хляб, лук, чесън и салам във влака и си слагаха табаните на отсрещнта седалка (без срам, за да им е по удобно) дори влакът да е пълен. Много здраве на професора Витанов.

38

Да допълня...

преди 8 месеца

Всичко което е изброил евродепутата може да бъде отстранено и поправено при добро желание.Касае се за мърлявщина и безотговорност.

37

Анонимен

преди 8 месеца

Декарбонизация + европейска власт = пътуване като в Индия, при българските условия.

36

Анонимен

преди 8 месеца

3 години вече Подмяната е на власт в България, какво направиха Кирил Петков и Асен Василев за железниците?

35

ъц

преди 8 месеца

Предлагам всичкото дупЕтати да направят една "екскурзия" София-Варна-София с влаковете на БДЖ!!!!!

34

Анонимен

преди 8 месеца

С карта Класик - 50, 90 ст. - пътуваш на половин цена

33

Анонимен

преди 8 месеца

този братовчед ли е на великият български ковид математик проф. Витанов ?

32

Fer

преди 8 месеца

Tozi glupak otkri solta .

31

az

преди 8 месеца

До Анонимен Половината коментари долу твърдят, че ЖП-то сега е по-зле от преди?! Не разбирам смисъла на подобни коментари! Не дават възможност за правилен извод и правилни мерки! Та нали преди скоростта на влаковете не беше по-висока от сега! Забравихте ли, че купетата бяха също толкова задушни?! Нито беше по-чисто! Нито имаше вода! да не говорим, че имах случай да пътувам от София до Враца на един крак - толкова беше претъпкан вагона, че нямаше място за втория ми крак!

30

Анонимен

преди 8 месеца

До АНТИКОМУНИЗЪМ. Болен ли си бе ?

29

Този Който

преди 8 месеца

Преди 20тина години като бях студент за цялото следване съм ги смятал, минал съм към 40к км с нощния влак Пловдив-Варна. На такива дивотии съм се нагледал, че цяла книга може да се напише. А само като си спомня каква мизерия беше, чак ми се повдига. Още повече, дори след 20 години ако сега отида да се кача вероятно ще седна на същите смрадливи седалки и същия почти разпадащ се локомотив ще влачи същите вагони.

28

АНТИКОМУНИЗЪМ

преди 8 месеца

Още искайте да ви управляват руснаците ! Малко ви е !

27

Анонимен

преди 8 месеца

Топлата вода е топла, а студената е студена. Само говорят и нищо съществено. Това са децата на бившите комсомолски ръководни деятели. БДЖ съм го задраскал от 2009 година. Кражби от горе до кантонера. Партийна каса. 15000 служители. Лоби и анти ужким лоби. Прозрачно разграбване.

26

Питащ

преди 8 месеца

Нейчо Нейков ли се казваше една карикатура през 90те ,дето се чудеше еах тааа държава щом аз съм и министър?!Толкова много имаше за крадене че контрабандните горива,вкарани вече в Сърбия носеха такава печалба,че дори не си правеха труда да върнат цистерните!!!Мисля че около 228 цистерни останаха в Сърбия в края на ембаргото?

25

Сладур

преди 8 месеца

Ама, че новооткритие е направил този депутат! И аз мога да кажа кое не му е наред на жепето. Действия се искат, не констатации!

24

Анонимен

преди 8 месеца

София-Пловдив - аматьор, защо не се хвана София-Варна да го видим 9 часа по-късно ако пристигне изобщо какво е положението.

23

rambaldievskievich

преди 8 месеца

Тоя тъпотат Витанов не знае ли, че светлинната година е мярка за разстояние, а не за време? "...сетлинни години назад..." 'баси!...

22

Анонимен

преди 8 месеца

До АнонименВ ГРЕШКА СИ...В НАЧАЛОТО НА МИНАЛИЯ ВЕК ДО КЪМ 40-ТЕ ГОДИНИ СОФИЯ Е БИЛА НАЙ-ГОЛЕМИЯ МАКЕДОНСКИ ГРАД...ИМА ДОСТА АРХИВНИ СНИМКИ И НЕ САМО ,А СЪЩО И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ОГРОМНИ МИТИНГИ НА СОФИЙСКИТЕ МАКЕДОНЦИ В ЗАЩИТА НА МАКЕДОНИЯ И НА МАКЕДОНЦИТЕ...

21

Анонимен

преди 8 месеца

Сега ж.п.транспорта е в пъти по-зле в сравнение с преди 1989 година. Пак се чудете защо хората искат да живеят като преди 1989, а не сега