16

Анонимен

преди 10 месеца

Преди време, когато беше ГЕРБ на власт, сложиха на висока длъжност към БДЖ един младеж, завършил в Лондон. Доколкото помня той беше решил да спре кражбите на гориво като една от мерките бе да се сложат камери. Уволниха го или го накараха да си подаде оставката.

15

Лекар

преди 10 месеца

Като често пътуващ в БДЖ и то в продължение на години, мога да кажа, че дефицитът не е само в кадрите. Тази компания буквално ми се съсипа пред очите

14

Анонимен

преди 10 месеца

До Sw Е на тебе се надяваме де. Работи. Морално те подкрепяме.

13

Анонимен

преди 10 месеца

Едно време крадяха нафта и имаше много желаещи.

12

Sw

преди 10 месеца

БДЖ дефицит за кадри, болниците в дефицит, училищата, на полето, фермите. Никой вече не иска да работи а само да прави схеми и да папка. Ама пари и да имаш - те не се ядат, някой трябва да я свърши работата и да ти го сервира, да лекува, да те закара. Нещо биткойнче да купим, да правим после пачка като порасне. Некви такива врътки дирим.

11

Анонимен

преди 10 месеца

За тази работа се иска акъл, такива вече са малко. Друго си е да се крадът релси и планки.

10

до 6

преди 10 месеца

До ИТтата обраха народасмешки говориш. Наивни като теб дето ги преизбират киковци и буди дето кацат после на кьор софрата и точат яко с фактури и общ поръчки

9

а липсват ли

преди 10 месеца

калинки и бръмбари за бюрца с лаптоп

8

Анонимен

преди 10 месеца

В държавата са всички лостове. И кадри да създаде мислейки години напред. Статистиката отчита всичко това, но няма съвестни и образовани кадри и по върховете, за да направят необходимото. Шуробаджанащина е в пълна сила при назначаването на кадри. Къде е промяната?Рашков реформира ли МВР ? Мързел и некадърност от горе до долу.

7

Анонимен

преди 10 месеца

А 100 % е дефицитът на морал и съвест в управляващите през последните поне 15 години.Затова сме на това дередже и в БДЖ и във всички останали сектори в държавата.

6

ИТтата обраха народа

преди 10 месеца

Програмист средно взема 7хил лева заплата. В БДЖ има едни програмисти дето вземат сериозни заплати да "цифровизират" БДЖ-то. За 5 години резултат няма ,ама едни заплати за взети. Програмистите навсякъде се бутат да крадат.

5

гербави крадци

преди 10 месеца

Имаше един шеф на БДЖ дето гербавите го бутаха там. Тоя чиляк играеше футбол с Боко. Играеше и в 'Локомотив БДЖ' - отбор финансиран изцяло от БДЖ. Издръжката му струваше 3 милиона на година. Заради тоя чиляк Сименс осъдиха България за неизплатени мотриси. И те така гербавите съсипаха БДЖ.

4

12 е малко

преди 10 месеца

всеки по смяна и половина още , хубави униформи, добри заплати, а зимата студ, лятото с 40 км в час , няма релси зелени под 65 ДБ, големи Закуснения - Все едно е Самолет, безплатни карти, ресторант, Лошо е краденето на гориво , но не сложиха електрически локомотиви .

3

Анонимен

преди 10 месеца

Заплата от 16 бона като на евродупетат и ще се попълнат.

2

сад

преди 10 месеца

Първото изискване е да са сравнително интелигентни. А това е голяма пречка за жепейците.

1

Подизпълнител

преди 10 месеца

Срещу 180 млн. лв. мога да подготвя 50-100 нови машиниста и дори да им плащам заплатите за една година