Всички камиони трябва да ги спират и ако има някакъв бързо развалящ се товар да го товарят на по-леки камиони или влакове. Асфалта явно е много некачествен. Те едни павета не могат да наредят та асфалт ли ще направят както трябва.
... Вместо да се търси отговорност от тези които са "асфалтирали"...така е най-лесно и като гледам всички са "за"
До6. Камионите на СОМАТ се движеха предимно извън НРБ. За НРБ Централната власт на Живков определи приоритет на вътрешния транспорт да са железниците.
В Гърция и Турция например понеже няма такива температури затова там не се спира нищо...за смях и резил сме и то да е само затова...
Вече един месец е температурен ад , сега ли се сетиха ?Разбрахме как живеят бедуините , зимата ща разберем как живеят ескимосите.
Те се сетиха бе!Много навреме!Вече здрав и ненамачкан път не остана!Русе В.Търново е целият на коловози и опасен за каране защото те изхвърля или в насрещното или в канавката пък скоро го правиха!Досега при 40гр не видях един спрян тежък камион докато асфалта се топеше като кашкавал!И пак ние ще плащаме ремонта на ремонта ..ако някой се хване да го оправя де,което е съмнително!
Пораженията вече са нанаесени, защо ли всичко става по-зле, явно корупцията е достигнала нови висоти и няма един останал който не е роднина на някой от властта в управлението на АПИ, МВР и КАТ?
Едно време камионите на СОМАТ да не би да бяха по-леки? Ама соц асфалта не е демократичен и не се гъне при измислените климатични промени.
Спират ТИР-овете при температури над 35 градуса