17

до 13

преди 9 месеца

миналата седмица бях в италия - влакът се движеше с 300км ;) нямат проблеми с релси и влакове. тук се цели да се затрие и това последно държавно предприятие, за да се нагушат всички автобусни компании и да стана милиардери ;) няма бяла страна в ЕС, която да не е наложила влаковия транспорт като основен за превоз на пътници и стоки, това е най-евтиният(след речния/морския), със сигурност най-удоният и 1н от най-сигурните ;) само мезерна българия не разбраха това и се "строят" вятърни магистрали

16

Хахахахахахахахахаха

преди 9 месеца

Щот иначе се движат бързо, а?

15

Фитьо

преди 9 месеца

Предприемачите да пускат дилижансите!

14

Таке е най-лесно

преди 9 месеца

Значи вместо да подобрим железния път......намаляваме скоростта?!

13

Анонимен

преди 9 месеца

Скоро ще ги бутаме!

12

Анонимен

преди 9 месеца

В Италия и Испания също е горещо, някой знае ли за подобно намаления там.

11

Дрън-Дрън

преди 9 месеца

Умело противодействат на новата тенденция пътниците да пътуват с отворен прозорец по време на жегите...

10

За да може

преди 9 месеца

Да се нагряват по-добре

9

Анонимен

преди 9 месеца

Смях, релсите и колелата на влакчетата ще се стопят като псевдо кашкавала, е при Тошо при 40 градусови жеги са летели без проблеми, а сега всичко се топи даже и на сянка.:))

8

Анонимен

преди 9 месеца

Те първа иначе въвеждат да "лети" със 165 км/ч

7

Кой

преди 9 месеца

Си ти

6

Хемус

преди 9 месеца

Намалената скорост ще се компенсира с отворен прозорец застопориран с бутилка за климатизация

5

Анонимен

преди 9 месеца

От Боже Докарай ме Жив съобщили,че скоростта ще бъде намалена незначително,от средна 300км.ч на 260км.ч , като пътуването до Бургас щяло да отнеме час и двадесет минути, вместо обичайните шестдесет минути. А от Петрич до Варна, продължителността на кандилкането с дилижанса се запазва на обичайните двадесет и три часа.

4

Анонимен

преди 9 месеца

Тогава и на минус пет градуса да карат бавно, да не земе да се почупят тия релси

3

Анонимен

преди 9 месеца

До Анонимен 1. Проблемът е в изгнилите *** където са дървени и вероятно те си знаят как са ремонтирали участъците и им ги е страх. Не им се дават пари за нищо и ще карат с 30 кмч.

2

Анонимен

преди 9 месеца

Брях тия шоколадени релси

1

Анонимен

преди 9 месеца

Сега да говорим сериозно! В цялата история на влаковете и железопътния транспорт, не е имало нито едно лято в нито една година, когато релсите да не са достигали със седмици поред 54 градуса! Това е НИЩОТЕМПЕРАТУРА за стомана на слънце! Това е температура, която е 99.99% идентична за стоманата със, примерно, 10 градуса! Това е поредното безумие, климатична лудост, зелено сектантство!