35

УжасТ!

преди 10 месеца

Как е възможно това в нашата модерна европейска силно развита демократична суверена държава?!?!? Не вЕрвам! Сигурно е руска пропаганда...

34

Ами

преди 10 месеца

Няма население. Кой ще се вози във влаковете. За кого да се инвестира?Възвращаемост 0. БГ изключвайки София и още няколко града е обезлюдена територия.

33

Анонимен

преди 10 месеца

Кой каквото можа краде от БДЖ.Явно и там вече свършва.Ако всяка седмица редовно министърът пътува по различни линии,то мисля ,че повече от месец няма да издържи и ще купи и вагони ,и локомотиви.Положеншето е трагично,но не чак толкова ако се водиш в служебен мерцедес с шофьор и охрана.

32

Анонимен

преди 10 месеца

Влаковете са препълнени. Автобусите са в окаяно състояние и искат да карат овце. Лобистът отново иска да фалира БДЖ и да даде овцете на частните автобуси, които возят хора с шофери мъртъвци.

31

Икономист

преди 10 месеца

Фалирала фирма,като БДЖ, прави дарения за пилон в Рожен? В кой учебник по икономика го пише,че е нормално.....в учебник за льотчици явно. Само да добавя,че ние бг гражданите редовно субсидираме БДЖ, а някой си немного умен индивид, чешейки си егото , ни пръска парите .... и това ли е нормално?

30

Пътник

преди 10 месеца

Най-добри в света в момента са железниците в Китай, по скорост, удобство, гари и цени. 2/3 от скоростните влакове в света (над220км/ч) са там. Неко ходи там, да гледа, и да се учи, ако може.

29

Анонимен

преди 10 месеца

Прав е колегата, Мадрид - Барселона цената за скоростния влак е 80-120 евро, а София - Варна са 30лв. Ако тези от НКЖИ оправят поне едното трасе за Варна или Бургас със сигурност някоя западна компания ще пусне ускорен влак защото има потенциал.

28

В.

преди 10 месеца

Първите придобивки на новата държава са железница, поща, телеграф, пристанища и морски фарове.

27

Анонимен

преди 10 месеца

Ами явно в България трябва да станеш министър за да разбереш трагичното положение на влакове, болници, училища и т.н. по веригата. И после пак нищо да не правиш, а да се ограничиш с констатацията.

26

Анонимен

преди 10 месеца

В Западна Европа и Япония са по-добре железниците, но и цените на билетите са високи. Нещата са навързани, българина иска и голямо качество и ниска цена, няма такъв филм. БДЖ е добре да докара качеството до нивото на полските или чешките железници, другото би било доста скъпо, като цена след това за хората.

25

Анонимен

преди 10 месеца

и пощите и общ.транспорт

24

БДЖ-то...

преди 10 месеца

ШЕ СЕ РАЗПАДНЕ НА ЧАСТИ ВСЕКИ МОМЕНТ!!!!

23

Анонимен

преди 10 месеца

Трябваше да се качи на влака през Карлово

22

Събев

преди 10 месеца

ше ме фанете за бедежето

21

IQ 3.14

преди 10 месеца

чекайте, оня от еконта да не е крал през целото време? нали реформи, уж

20

Хемус

преди 10 месеца

Поредният министър на транспорта паднал от Марс!95-та година пътувах Варна-Софив-Варна в чисти вагони " интерсити"!Композиция от 15 вагона,фургон+вагон-ресторант или бюфет! Да каже министъра,какво се промени,че за толкова години едно кафе или бира не може да си вземат пътниците във влака

19

1

преди 10 месеца

До Папай банани Кирчопри комунизъма имаше със 500 км. ч. с мако, дако, пеко тако и цола

18

Неразбрал

преди 10 месеца

И тоз зализания нежен гражданин дето влак не е виждал ли ще оправи железниците?ХаХА!Кой знае чие комунистическо синче е и са го намърдали на това място!

17

Ельоменат

преди 10 месеца

В БДЖ положението е трагично. Инспектори и началници са повече от работниците. Работниците пък са 80 процента пенсионери. Началниците работят на частно с хората вместо да гледат жпто. Масова чистка и реформа и след това може и да се получи. Там комунизма още си работи.

16

Анонимен

преди 10 месеца

"Добрутру, свате".