21

от мен

преди 11 месеца

а защо не се спират и тировете,асфалта се нагъна,ама на кой да му пука.

20

Гулямия Джилезен кон

преди 11 месеца

Аку нящу да сбираме капачки....за масонската еврогейска Коледа на Зеленочорапника и за Деса Каминото...Или по напред да дадем на бандеровците ???

19

Анонимен

преди 11 месеца

България е сред първите страни изостанали в подновяването на всякакъв вид транпорт и качество.Ама важното на Урките да пратятт военна помощ .Подавайте си оставките скапаняци про0сти ... Зимата идва ... пригответе се за увеличениета от 50 процента ...

18

Анонимен

преди 11 месеца

Значи да разбираме ли ,че в Гърция ,Италия и въобще в цяла Южна Европа са спрели влаковете ?!А ,в Африка и други целогодишно топли места на планета Земя, въобще никога не е имало ж.п.транспорт!

17

В.

преди 11 месеца

Независимо от усилията, държавата бавно се връща към пред-оснвобожденските реалности.

16

Анонимен

преди 11 месеца

Тоест релсите са от еФтините, но са изписани като купени от най-скъпите. Да не се правим на улави и да си признаем кражбите и Бог дано е милостив и да пази пътниците.

15

Анонимен

преди 11 месеца

И релсите са от ефтините.

14

Упс

преди 11 месеца

Само НАСКОРО РЕМОНТИРАНИТЕ СЕ ОГЪВАТ!!!:))) КАТО ЖЪЛТИТЕ ПАВЕТА СА. НЕ СТАВАТ ЗА СЕГАШНИТЕ ИЗПЪЛНИТЕЛИ.

13

Оффф

преди 11 месеца

А какво да кажат в Австралия?!? Пак времето им виновно?! Той влакът Пловдив - Асеновград минава през един толкова наклонен участък, че изключват машината - да няма вибрации. И това Не го поправят с годиниииии...

12

Анонимен

преди 11 месеца

"Вклюително и високоскоростните над 230 км. ч" --- Мой познат наскоро се върна от РФ. Пътувал е от Москва до Санкт Петербург и обратно със "Сапсан" - 650 км за 3,5 часа.

11

Анонимен

преди 11 месеца

Не е имало лято в последните 100 години, в което да е нямало температури като сега. А нощем даже е хладно. НЕЩО ЛЪЖЕТЕ ПАК БЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

10

добри джуров

преди 11 месеца

Материала е уморен.Релсите са поставяни на 9.11.1944г. от партизаните на отряд Чавдар.

9

Туф -паф

преди 11 месеца

Влаковете ни които са на 80 години също се огънаха от жегата.

8

Анонимен

преди 11 месеца

всичко е лъжа и измама! цел ден всевъзможни източници дават уж 33-36 градуса, на мене ми прилича на 45

7

Анонимен

преди 11 месеца

Еха, такива невиждани жеги, чак метал могат да огънат!

6

Е. Е. Мич

преди 11 месеца

А какво да кажат испанците? От две седмици жега , жега и температурите паднаха от 38 на 37,5 градуса.Влаковете си вървят . Вклюително и високоскоростните над 230 км. ч.Возиш ли се в такъъв влак си намразяваш колата, защото не можеш по аутопистата постоянно да караш с 200км.

5

Анонимен

преди 11 месеца

Не е от жегата, от некачестено поставяне е. Бас държа, че са се огънали само наскоро ремонтирани. Нищо сега пак ще има за папкане за някого - ще има ремонт на ремонта.

4

Анонимен

преди 11 месеца

Нощният влак Бургас-София и София-Бургас през Карлово е осмото чудо на света! Винаги е точен! Машинистът е супермен, кондукторът е облечен в униформа и изглежда много представително. Вярно не е ориент екпрес, но става, прозорците се отварят по бдж, но през нощта е студено. Евала на този влак!

3

В.

преди 11 месеца

По-вероятно неправилно поставяне.

2

Анонимен

преди 11 месеца

Денков и Лойко съсипаха металургичните заводи и няма къде да ги прават.