Големия проблем там са камионите или други бавно движещи се, които затрудняват трафика. Данаправят задължителни отбивки (както на подбалканския) да пропускат трафика. Дори когато има силен трафик да сложат полицаи да ги спират. Не очаквам да карат с 90-100, но ако пъплят с 60 - това изнервя и води до рискови изпреварвания и ПТП, както и другата крайност - самозабравили се пилоти. В някои държави е решено като има 3-та лента, където се редуват коя посока изпреварва
да се намали смъртността просто трябва да се намалят автомобилите. Особено старите трошки, карани от комплексари, дето искат да изглеждат заможни. Първо ценова бариера - да забранят всичко по-старо от 10 г да се движи по пътищата. После яки еко норми, дето се спазват - така ще изгорят дизелджиите. Високи цени на горивата - това същи би помогнало. И накрая - шофьорската книжка да се взима трудно и скъпо, а да се отнема лесно - за най-малкото провинение. Така ще им дойде акъла.
Не е достатъчно и трябва да легнали полицаи както е на пешеходни пътеки. По магистралите също.
Можело значи!Вместо да ми го правят 20км в малки улички. Да направят Стеснения,островчета,колове тогава просто ще те принудят да намалиш не да платиш глоба заради скороста!!!
значи по едно 24 хиляди коли минават по това дефиле. Ако имаш заведение там, 1 процент да спрат са двеста и четиридесет коли днес. Е как няма да пречи на биоразнообразието магистралата там. То дивеча върти търговия там.
Добре е да се поставят и на други опасни участъци. Преди седмица минахме през дефилето за и от Гърция. Колчетата и дебелите червени осеви имат ефект.
За да се намалят жертвите, трябва да се засили контрола. Технически средства навсякъде и санкции. Пътищата трябва да са като Биг Брадър. Който е чел правилника знае, че ако всеки спазва правилата, шанса за катастрофа е почти никакъв, освен поради техническа неизправност.
Да се сложат и на още много други места - Русе - Бяла примерно има участъци които си плачат за колчета.Като се наслагат и масово камери за наблюдение /не за скорост/ и други неща ще намалеят.
Това не е вярно, най малко са жертвите в скандинавските страни, а иначе и тука по магистралите са само 10% убитите, най- много са на междуградските (скоростните) пътища.
Иии малко като се развие темата. И стане може би като "магистрала". 2 коли да не мога да се удрят челно, колко ще са жертвите тогава? На платените (извинете зелените) пластмасовите колчета не замърсяват ли природата?
ето доказателството, че не скоростта убива, а инфраструктурата!!!! лола или я няма значи смърт! в германия карат най бързите коли, а имат най малко убити в целия ЕС!
Ами явно навсякъде трябва да е така, след като масово шофьорите нямат култура на шофиране. Не може на извънградски път да изпреварват с по 120-130 при ограничение 90
Колчетата не са променили изобщо дисциплината на шофьорите. Просто вече нямат избор.Махнете ги и ще стане отново касапницаГл0пациtе не се променят
След колчетата: Една година без жертви в Кресненското дефиле