7

Млад шофьор

преди 10 месеца

...след месец и старателно проучване се записах в друга автошкола. Теорията се преподаваше по правилата, всеки ден...тема след тема...въпроси, казуси, коментари, даваше се възможност и за допълнително обучение при желание, имаше обсъждане на спорни ситуации. Едва след това започна кормуването с плавно, постепенно въвеждане и натоварване и познавайки знаците и правилата за движение. От година и половина съм активно шофираща, благодарение на инструктора който ми преподаваше теория и практика.

6

Млад шофьор

преди 10 месеца

Започнах обучението по теория, което продължи точно три посещения по два часа и половина от 17 до 19-19.30 часа през първата седмица. Още на втората седмица ми проведоха първите два учебни часа, като ме вкараха директно в трафика плюс извънградско. Задаваха ми въпроси и за значението на знаци, които не знаех естествено. Имаше викане, крещене, хващане на волана...с една дума ужас. Прекратих обучението веднага...

5

Анонимен

преди 10 месеца

Самообучение си е в БГ-то, научих от Гугъл какво е дефензив драйвинг както и за какво да внимавам на изпита, пълна пародия е БГ-то не само инструкторите и фирмите, всичко е пълен шит!

4

Смехурко

преди 10 месеца

Какво предлагат автошколите: да вземете книжка.Ами дават ви я, платили сте доволни сте!

3

???????????????

преди 10 месеца

ВИДЕЛИ ЛИ СТЕ РОМ В УЧЕБЕН АВТОМОБИЛ ??????????????

2

Анонимен

преди 10 месеца

В България този изпит е нарочно усложнение. В Сащ вземането на книжка е най-лесно.А автошколите често не предоставят съвременни автомобили при провеждането на курсовете и после се чудите защо младите не могат да карат.

1

Анонимен

преди 10 месеца

:)))Престанете ,да се сравнявате с другите Европейски Държави !Престанете !!!!Все едно да сравнявате кон и кокошка !!!