ДА СЕ ЗАБРАНИ ..Ползват го за ОБСЕБВАНЕ И ТРАЙНО УВРЕЖДАНЕ>> ДОСЕга над 500 000 000 жертви .Искуствения интелект програми се водят от обемно обсебени наркоманизирани..ЕКсперти да ги огледат на наличната техника МИРИШАТ НА НАРКОТИЦИ.. Миризмата се вижда..
В часовете по Езкуствен Ентелект щяло да се преподава "Лайкване" на пост във Фейсбук ... Гледане на клипчета в ТикТок ... и Основни правила при използване на Емутикони .... От сега се очаква учениците да знаят повече от учителите си и да имат само отлични оценки.
Когато моралът е изтикан в ъгъла на обществото , като наказан, напълно маргинализиран, каквито и интелекти да се изучават в училище, резултатите от образованието ще са плачевни. Жалко за бъдещите поколения.
Ами то нивото на нашто даскало е такова че по добре изкуствен интелект да учи децата докато даскалицата си рисува маникюра.
До 14 - Аз ИИ го вижм, същото като с компютрите - За едни велосипед за ума, за други нов вид наркотик.
Има нужда от изкуствен интелект защото естествен вече няма. Родното училище уби последните 2 мозъчни клетки на един ученик вчера.
Българските училища и универститети основно произвеждат увредени и неграмотни хора готови да стават роби за жълти стотинки в Германия.
И по какъв начин например изкуствения интелект може да помогне на неграмотни ученици, каквито за съжаление са поне 80 %? Да се допитват до него, за да изкарат оценки? Да, такива програми могат да помогнат в много други области, но не и в изграждането на критично мислене, което е ключово за естествения интелект.
То вече ученици няма. А те искат още учители да назначават с двойни и тройни заплати. И понеже икономика няма всички абитуриенти емигрират за западна Европа. Така България остава без население.
То и сега на мнозина им е трудно да използват естествения интелект, защото им липсва такъв, а какво остава да разчитат на изкуствения. Тогава съвсем ще спрат да мислят, защото друг ще им прави настройките и ще им издава заповеди.
Дигиталният концлагер ще получи мощен балкански шут, както стана с ескперименталмните препарати за фалшивия вирус.
Да, НЕ ни учат на финасова грамотност. Едва ли мкадежите, които биват примамвани да следват в чужбина, се осведомяват, че в случая те са просто стока, както ***, цимент и всичко друго, част от сектор "услуги". Кой тръгнал да учи икономика във Великобритания, се замисля на какво се базира все по-ниския процент на страната в общия продукт на света, а и от какво се формира този дял, има ли реално производство, как формира собствени кадри,какво би станало, ако другите страни действат като тях...
Абе, теа съвсем изтрещяха. Кви ИИ, кви 5 лева? Пълни лакардии и измишльотини. Най-добре е вземат да научат децата да разбират текст и да смятат.
Ключово умение е да се цени трудът. Като се започне от хляба и водата. Те не бива никога да се възприемат лековато и като нещо, което винаги е съществувало и ще ни ползва на воля.
Училището и образованието в него винаги са били неадекватни, създаващи индивиди които повтарят като папагали без да са научени да мислят, на финансова грамотност и самоинициатива.
който гласува, бачка и плаща данъци безспорно няма интелект! ако имаше щеше да направи други да му вършат масфарата!
Предлагат предмет "Изкуствен интелект" в българските училища