8

Анонимен

преди 10 месеца

Уважаеми софиянци, купете си по един бойлер за времето на ремонта. 200 лв е, а нали взимате по 3000. На хората в провинцията ни омръзна всяко лято да ни занимавате с едно и също. А и няма начин да се направи профилактика на тръбите без да спре ТЕЦ-а.

7

Митев

преди 10 месеца

И аз съм на централно топлоподаване. Купил съм си проточен бойлер. Ако по някаква причина спре топлата вода е въпрос на 5 мин. и два завъртени крана и минавам на бойлер. Да не са престанали да продават бойлери, че т. н. софиянци се жалват?!

6

Българин

преди 10 месеца

Е и само приемат жалби и точка.Клоунски номера.Работа не вършат!!!!!!!!!!

5

Анонимен

преди 10 месеца

Не знам Борисов откъде ги амира все такива. Може би ги събира по кръстовищата.

4

Гражданин

преди 10 месеца

Коментатори 1, 2 и 3 изобщо не са разбрали, но пишат, за да заявят присъствие и участие. Омбудсманът е защитник на гражданите. Омбудсман да получи 100 жалби за ден от граждани с едно и също оплакване е огромен проблем и това дали коментатор 1, 2 или 3 живее в София или в този квартал е илеревантно. Не става дума за профилактика, а за ремонт и ненадлежно и несвоевременно уведомяване на засегнатите.

3

Анонимен

преди 10 месеца

Тая нелицеприятни с от харема на Тиквун, колкото й да си къса трът ката, няма да я изберат за европейски съдия в Брюксел с тлъста заплата

2

Анонимен

преди 10 месеца

Другия път директора на Топлофикация че й се обади лично да й каже.

1

Анонимен

преди 10 месеца

Аму да пратят куриер да информира всеки заспалец поотделно. Също и изрусената Ко за.