25

преди 15 години

- За рубежом у летчика зарплата фиксированная... А зарплата наших летчиков зависит от месячного налета. За 60 часов платят по $25 в час. От 60 часов - по $50 в час, свыше 80 часов полета уже по $100 в час. Поэтому экипаж стремится налетать как можно больше. В любую погоду и с любой поломкой. Принять разумное решение в такой гонке невозможно.Опытные летчики считают, что и в вопросе об "отложенных неисправностях", и в других вопросах беда современной российской авиации в чрезмерной коммерциализации отношений. Есть вообще циничная точка зрения: чисто экономически авиакатастрофы даже выгодны авиакомпаниям. Выплаты за погибших ничтожно малы - 100 тыс. рублей за душу, а минимальные страховые компенсации за самолет $20 млн. То есть иногда перевозчик не только покрывает все убытки от потери лайнера, но и даже остается с прибылью.Чем старше самолет, тем больше времени и денег требуется на его обслуживание. Компании не хотят вкладываться в то, что не сегодня-завтра само развалится от старости. Иногда техникам приходится закрывать глаза и на серьезные неисправности....В принципе, если четко выполнять предписание списка "отказов", то ничего ужасного на первый взгляд нет. Однако нужно помнить, что в России четко не выполняется никогда и ничего, а тем более инструкции.----------Толкова по въпроса за скапаните Боинги и правилната експлоатация в руски условия...

24

преди 15 години

Да, Сухой 95 е добър самолет... Италиански дизайн, френски мотори, ще свърши работа...

23

преди 15 години

Време е "България Еър" да се насочи към по-доброто европейско семейство самолети (и тя май се е насочила - поне на сайта и пише че ще вземе към 4 такива самолета) - Airbus A320 family ."After the initial success of the A300, Airbus began developing a new model aimed at replacing the world's most popular aircraft at the time, the Boeing 727. The new Airbus would be of the same size, yet offer improved operating economics and various passenger capacities. The digital technology in the A320 would herald a two-generation technological leap over the all-analogue Boeing 727 and be a generation ahead of the Boeing 737-300/-400/-500 series. The A320 was targeted at the global fleet replacement requirements for the 727 and early variants of the 737."а за по-малки разстояния (ако 3050-4480 км е малко разстояние) идеална работа ще им свърши и новия руския Sukhoi Superjet 100-95 - модел 2007 -2008-*** г. , който е и по-евтин от Боингите.

22

преди 15 години

21 - По всичко личи че катастрофата с руския Боинг 737 не се дължи на човешка грешка. Официалната версия е че левия двигател се е запалил и затова самолета е горял във въздуха, но това не е сигурно, защото ако е избухнал двигателя - самолета не би трябвало да се разбие на толкова малки парчета. Освен това според очевидци - самолета почти не е оставил следи от удар в земята - а се е пръснал на много парчета на голяма площ - което също говори за взрив във въздуха.И може да е добър самолет, но вече е доста стар модел (въпреки че има някои нови модификации) и мисля че е време и нашата национална авиокомпания да си смени Боингите с по-добри европейски Еърбъси или други нови модели самолети.Все пак - 120 катастрофи за 38 години не са малко за този Боинг....

21

преди 15 години

Във всеки един момент във въздуха има над 1250 Боинга от модела 737. Това е най-масовият пътнически самолет на всички времена (или може би е на второ място след Дъглас ДЦ-3, който е произвеждан през и след Втората Световна по целия свят, включително и в СССР под името Ли-2) , основен "работен кон" на авиокомпаниите по света. Всеки, който разбира от авиация ще ви каже, че това е най-икономичният и ефективен самолет в класа си. Надежден, лек за управление, ненатоварващ екипажа. Кабината на Ту-154 в сравнение с тази на Б-737 е като КамАз спрямо Мерцедес. Там, където Боинга харчи 2,5 тона гориво на час, Туполев харчи 5 тона. При все това аварийността и на двата вследствие на технически неизправности е приблизително еднаква. Инцидентите и катастрофите се случват основно поради човешки грешки.

20

преди 15 години

За 38 лет с момента появления на мировых авиатрассах лайнеров Boeing-737 с этим самолетами произошло около 120 катастроф. Но в последнее время они стали происходить уж слишком часто. Пермский инцидент стал третьим за последние два месяца. Напомним, 24 августа в Киргизии разбился Boeing-737 авиакомпании "Итек-эйр", а спустя два дня такой же самолет ирландского авиадискаунтера Ryanair совершил вынужденную посадку в аэропорту французского Лиможа из-за разгерметизации салона.

19

преди 15 години

Много ми е любима версията за грузинските спецслужби :)))Има хора, които вярват, че едни спецслужби могат да действат като деца от детска градина... Тези хора биха действали по такъв начин ако биха имали възможност... Тези хора ходят да гласуват с тоя акъл...

18

преди 15 години

Тези нови руски самолети Sukhoi Superjet 100 (с които "Аерофлот" ще смени старите Boeing 737 ) изглеждат доста добре. Ще са снабдени със нови Руско-Френски двигатели - Saturn/SNECMA PowerJet SaM146 turbofans. А дизайна на интериора на самолета е правен от италианската дизайнерска група - Pininfarina . Поръчки за този самолет са направили италиански, швейцарски, исландски авиокомпаний а интерес към него са проявили и Air France, Lufthansa, SAS, Iberia, UTair Aviation, MDLR Airlines и Merpati Nusantara Airlines.The Sukhoi Superjet 100 is a modern, fly-by-wire regional jet in the 75- to 95-seat category. The Superjet 100 will be produced by Russian aerospace firm Sukhoi's civil division, of which Finmeccanica of Italy owns 25%. The jet is being developed in collaboration with Finmeccanica subsidiary Alenia Aeronautica. Italian design group Pininfarina has been tasked with designing optional interiors.Дано и нашата "България Еър" да смени самолетите си Boeing 737 ( същите като разбилия се в Русия) с по-добри самолети - "Airbus" , защо не и с новите руски - Sukhoi Superjet 100 .

17

преди 15 години

Авиакомпания "Аэрофлот" с 15 сентября будет выполнять рейсы только на самолетах, купленных самой компанией, передает РИА Новости. Это означает, что договоры с "Аэрофлот-Норд" о временном использовании его лайнеров Boeing 737-500 больше недействительны.Ранее сообщалось, что "Аэрофлот" взял в лизинг у "Аэрофлот-Норд" и "Аэрофлот-Дон" самолеты Boeing 737-500 на то время, пока ему не будут поставлены ближнемагистральные Sukhoi Superjet 100 российского производства.

16

водач на МПС

преди 15 години

Отидете в Новинар,здравей,България,там е основния линк,изберете меню катастрофи и ще намерите търсения от Вас линк.

15

niki

преди 15 години

Nyama poveche kvo da komentiram.

14

преди 15 години

Според разказите на очевидци - самолета е горял и се е взривил още във въздуха -"В Перми падение самолета видели многие. И очевидцы утверждают: самолет горел, а может быть, даже взорвался еще в воздухе.- Мне показалось, что самолет пролетел прямо над моим домом, - рассказал "Известиям" Максим, который живет на Тбилисской улице. - И я точно могу сказать, что он взорвался прямо в воздухе. Уже через 10 минут я был на месте происшествия. Туда уже много народу сбежалось. Мы думали, что сможем помочь. Но помогать было некому.- Было свечение, - говорит Григорий, который живет на улице Вавилова. - Облачность низкая, и при этом свечение оранжевое. Потом вспышка яркого цвета. И взрыв над домами. То есть самолет взорвался еще в воздухе.- Я прошел по двум третям периметра всей зоны катастрофы, - рассказал в радиоэфире еще один очевидец, который сразу же приехал на место крушения, - по моим ощущениям, нет никакой воронки от взрыва, нет никаких следов наземного взрыва. Так что ощущение такое, что самолет взорвался над поверхностью земли или в непосредственной близости от нее. Его обломки довольно далеко разбросало. Например, шасси самолета находилось примерно метрах в ста от точки, которую условно считают эпицентром."

13

преди 15 години

12 - Наясно ли си че преди да нахлуят руснаците в Грузия, грузинците бомбардираха столицата на Ю. Осетия и избиха доста повече невинни хора - към 2000 човека.Възможно е (макар и малко вероятно) акое било атентат да са замесени грузинските служби, но може и да е дело на чеченците - защото генерала който е бил на самолета е воювал в Чечня.Самолета е горял във въздуха и внезапно и почти под прав ъгъл е взел да пада, някои са чули взрив във въздуха а самолета се е разбил на много малки парчета (най-голямото намерено парче е част от крилото - 2 на 2 метра някъде) - което според много специалисти е сигурен признак че е бил взривен самолета.

12

преди 15 години

oshte s nahluvaneto v gruzia i izbivaneto na nevinni hora rusnacite shte BERAT IADOVE OT GRUZINCITE !

11

преди 15 години

Генадий Трошев, бивш съветник на президента на Русия и бивш командващ федералните войски в Чечня...Ей това второто прави цялата картинка да изглежда малко по-различна...

10

преди 15 години

А вие от къде сте разбрали,че са били пияни-от вестник Шок ли?Айде моля ви след като не сте запознати ама капка с тази професия да не говорите глупости!

9

преди 15 години

"На основании неполной и противоречивой информации о катастрофе многие эксперты склоняются к тому, что на борту был совершен теракт. Однако официально эта версия до сих пор не была озвучена даже в числе рассматриваемых.ЖЖ-юзер vel_koldin опубликовал фрагмент своей переписки по "аське" с приятелем из Перми, который 13 сентября прилетел домой из Москвы. По его словам, разбившийся самолет вылетел из "Шереметьева" еще утром в субботу, но после взлета была обнаружена разгерметизация, и борт вернулся в Москву. Пассажиров отправили другим самолетом, а "Боинг" починили и отправили ночным рейсом, который стал для него последним. В пресс-службе "Аэрофлота" Ленте.Ру заявили, что "такого не было". "

8

СТРАНДЖАТА

преди 15 години

С какво гарантираш,че не са били пияни - с думата си ли ?...Благодаря ти за информацията...

7

преди 15 години

Отново се появиха глупаците които плямпат че пилотите били пияни. Не само че не са били пияни, но са насочили самолета към място извън града, защото иначе е щял да се разбие в жилищни блокове и тогава жертвите щяха да са доста повече!А жителите на Перм отдавна са настоявали самолетите да не прелитат над града им.

6

някой

преди 15 години

Абе не ми се вярваше че пилотите са били пияни, ама ако е вярно това което казват диспечерите..."Казах им да завият надясно, а те завиха наляво" - ако това не е алкохолно опиянение, остава да е дрогиране, или де да знам... отравяне с някакъв газ ли, що ли?