Ако в тая страна ако има ред, няма да говорим въобще за дефицит в бюджета. Ако тези с превишена скорост си платят нарушението, това ще бъдат огромни суми. Наблюдавах в София улица със знак"Забранено влизането". В рамките на един час в нея влязоха 7 коли. А колко улици има в София и страната с този знак. трудно ли е да бъдат наказани нарушителите. Безхаберие цари навсякъде. А пари нямало?
Много летящи има тука, докато не се надъните в някой ТИР пред който всички сме равни, честно казано се чудя как още сте живи повечето.
До ТошоКакто писах по-долу дали за скорост или средна скорост, за камерите си има решение и е много елементарно. Не могат да ме бутнат тези "технологии" ;)
До =Всяко действие има равно по сила и обратно по посока противодействие - аксиома. За всичко има "лек", така и за камерите. Който търси и се интересува, намира как. Взимам Сф - Вн за ок. 4ч. в петък следобед редовно и нямам нито един фиш от години. Последния ми е за неправилно паркиране :)
Само с едно ще се съглася, че скоростта наистина убива. Но за се случи това са наеобходими съпътстващи фактори - неадекватни шофьори, лоши пътища и т.н.. Скоростта сама по себе си не убива. Тя е просто физическа величина.
Този уикенд, Бяла (Русе) - София 2.5ч. в двете посоки, съответно петък следобед и неделя преди обед. Кола Е320цди, със семейството ми в колата, т.е. с повишено внимание и безопасност. Единствените критични (разбирай изнервящи) ситуации бяха причинени от неадекватни колеги, предимно каращи бавно и предприемащи непредвидими маневри. Примерно натискане на спирачки на права отсечка, без видима причина, предприеамщи изпреварване след много умуване, когато вече изпреварването е невъзможно и т.н.
Ако куките започнат да ловят тия с превишена скрост и да получат ефективни присъди, ще им спре папкането
Ограничението по Цариградско шосе беше 110 км/ч в началото. След 1990 година стана 80 км/ч и веднага се задръсти. Има и други булеварди, по които безопасната скорост е над 100 км/ч, но ограничението е много по-ниско и съответно това увеличава броя на катастрофите, факт, който е известен с експертите, но лаиците си мислят, че като е по-ниска разрешената скорост, ще има по-малко катастрофи
Много е просто. В белите държави отдавна го направиха. Камери, камери и пак камери. Свързани към съотов. компютърен център , никакви служители,защото ще се корумпират и система с изкуствен интелект генерираша глобите. Всеки с книжка обявява е.поща и глоби,глоби до дупка.за 3 месеца нарушенията ще паднат поне 3 пъти. Но хранилката на куки,корумпирани адвокати и магстрати изчезва, та не виждам как ще стане
В кой век живеем? Ограниченията трябва да отпаднат или да са до 100 км в час. Вчера се връщам от Румъния. Там влизаш в населеното място със 100 и със 100 излизаш. Никой не спазва ограничения и там. Да се направят надлези и подлези за пешеходци и толкова. Положението няма да са оправи. 50 км в града са много ниска скорост.
Хората имат бързи коли и искат да карат, аз с тротинетката вдигам 85 какво остава с колата. Друг е въпроса, защо има пешеходни пътеки по булеварди, това е недопустимо.
Безопасна скорост примерно 200 км/ч, ограничение 80 км/ч и много нарушители. Да сложат ограничение от 50 км/ч и ще има още повече нарушители. Същото е и с бул. Сливница, където ограничението трябва да е поне 80 км/ч, а не 50 км/ч.
Ако сложат камери нали половината от тези които са на хранилка трябва да бъдат уволнени, а те са родата на тези в парламента.
Камери за среден скорост в цялата страна, това е спасението, на българина докато не му бръкнат в джоба няма да има оправяне. Който шофира всеки ден, се е нагледал на индивиди, правещи се на Шумахер по родните ни пътища.
ВЧЕРА МЕ ИЗПРЕВАРИ С МНОГО РИСКОВА ВИСОКА СКОРОСТ ОБСЕБЕН ПРЕЗ АМЕРИКАНСКИ САТЕЛИТИ ВОДАЧ НА МЕРЦЕДЕС.. МАСОВИТЕ УБИИЦИ В АВТОМОБИЛА ПОДАВАХА ИНФОРМАЦИЯ ЗА РЕГИОНА ОКОЛО ДРЕВНА МОГИЛА С ОПАСЕН БЕТОНОВ КРЪСТ ПОБИТ ОТГОРЕ.еКСПЕРТИ ДА СВАЛЯТ ДАННИ ЗА КОМУНИКАЦИИ НА МАСОВИ УБИИЦИ ОБСЕБВАЩИ ВОДАЧИ С ВИСОКА СКОРОСТ ПОНЕ В СОФИЯ..
Кола лети на "Околовръстното" с 238 км/час, над 50% от шофьорите карат бързо