софиянци пътуваме с годишна карта, която ползваме само за метро. Напълно достатъчно е да се придвижваш в центъра и всички интересни места (където има някаъв смисъл да отидеш). С колите движат селяните от ИлитнитИ нови райони!
Градската дебилност тихичко направи билета 2лв за наземния транспорт!Въпреки това, дори цената от 1,60 е все още НЕЗАКОННА!
Това ограничение от един час за преминаване е много глупаво и трябва да се махне. След като има баркод който позволява само едно преминаване не би трябвало да се ограничава кога да се ползва.
До 6 Именно и нямаше толкова масов гратис за белите, а сега и да искаш не можеш да се чекираш, защото четците не го прочитат, пише "грешна валидация" и какво ли не! Аман от разбирачи ИТ-та на 30г, които никога не са се качвали в градски транспорт!!!
До 3 Ти някога возил ли си се в метрото с МПАС? На електронното ми устройство никога не прочита баркода и трябваше да се карам с охраната на гарата последния път. На останалите метростанции жената като види те пуска, защото знае че електорнните билети просто НЕ РАБОТЯТ!!! И не ми е чак толкова малка заплатата, просто трябва да върнат хартиения билет за един ден, защото електронният НЕ РАБОТИ МАСОВО на почти всякакви телефони!!! В крайните квартали НЯМА и от къде да си купиш карта вече!!!
Хартиен билет е най-нормалното нещо. Купуваш билет от точка "А" до точка "Б". Билетчето ти е в ръката и си спокоен. Не ти трябват смарт телефони и таблети.
Много ясно, хартиеният билет се перфорира сутрин и важи цял за конкретното превозно средство,без значение кой е пътника,до момента на проверка от контола. После трябва нов,но това се случва рядко.
май на "нормалните хора" електронното отчитане им е висока топка. С една карта не могат да се оправят, ама реват че им били ниски заплатите. И ето защо!
Нямам "смарт" устройство! Не желая да си "доближавам" банкова карта до каквото ми падне устройство! Не ми трябва "билет за всички линии", когато инцидентно искам да ползвам едно превозно средство! Осставете нормалните билети на мира!
Хартиеният билет за метрото остава