задължително да направят всички таксита електрически ... и така висят по цял ден до контактите, поне да се включват
Само 1етете за 5-години колата тойота струва 62 000 гокато я изплаща обслужване то е във техен сервиз заради гаранцията слага му се и супер авто каско защото е задължително подръжката за 5-години е почти 20 000 и общо колата като я изплати след 5- години е 80 000 ,ако реши да я продаде тя струва не повече от 25 000 втора употреба --това е най неграмотната инвестиция !!! Няма да ви казвам ,че докато я изплати той спи във колата денонощно е на пътя това е забранено .НО иначе изплащане няма !!!
Някой това искат -- таксито има две възможности на развитие едната е колите да са до 20 годишни но стегнати примерно на газ тогава шофьорите няма да мръднат за доста време от сегашните цени които и без това са скъпи за хората -- подчертавам таксито и във момента е скъпо ! Втория път е да се набутат шофьорите насила на лизинги за хибриди и електрици във мометта един хибрид Тойота струва 62 000 със подръжка по сервизи и каско за 5-г стига до 80 000 -това е лудост пълна лудост за такси !
Абсурдно е такси да е на батерии. Те кара за ден много повече, отколкото е пробегът с едно зареждане. А за да могат да плащат лизинг и такси, с една кола въртят и ден и нощ двама шофьори. И като добавим че фалшивите коли на батерии са безумно скъпи. И че като се зареждат ежедневно, вероятно до 5години батерията ще е за смяна. Много по-скоро от това, ако се ползва бързо зарядно.
А какво стана с ОК Супертранс??? Те са много по-свестни от тия йелоу. Дано останат или нещо са станали неудобни и не са свои хора на някой от летището???
10% от такситата на летището в София ще са електромобили